ideetje

Hoe doe jij dat? Tegen welke problemen loop jij aan?

Moderators: liddy, emili

pien
Berichten: 1
Lid geworden op: Za Apr 05, 2003 9:32 pm

ideetje

Berichtdoor pien » Di Mei 06, 2003 9:56 pm

Vermoeidheid...
Wat bij mij goed helpt, is elke dag op dezelfde tijd opstaan, ongeacht hoe moe ik ben. In het begin was ik alleen maar moeier, maar op een gegeven moment was ik daar overheen en kreeg ik meer energie. Ik heb nu ook meer tijd om alles wat ik moet doen op een dag te verdelen en dus meer uitrustmomenten.
Die uitrustmomenten ga ik niet liggen slapen, maar ga ik wel op de bank liggen met een tijdschrift of de tv aan.
Soms lukt het trouwens gewoon niet hoor, en dan blijf ik wel eens gewoon wat langer liggen! maar ritme helpt echt!

Misschien een tip voor iemand anders?

Liefs,
pien

kaat

ideetje vermoeidheid

Berichtdoor kaat » Zo Mei 25, 2003 9:02 pm

Inderdaad, juist wanneer je geteisterd wordt door een aanhoudende vermoeidheid is het onwijs belangrijk dat je toch in een ritme komt/blijft. Zelf heb ik er nooit meer energie van gekregen maar hoe gek het ook klinkt: ik voel me er goed bij!

volvo244

moe maar toch ontspanning !

Berichtdoor volvo244 » Ma Mei 26, 2003 1:53 am

Klopt helemaal ja , op de dagen dat ik vrij ben ben ik vaker erg moe dan waneer ik moet werken , dan zit ik van te voren toch al na te denken dat ik moet werken en raar maar waar de vermoeidheid blijft dan weg .

marja

Berichtdoor marja » Zo Nov 02, 2003 4:44 pm

hallo allemaal, vandaag voor t eerst op deze site...

Maar het helpt inderdaad als je regelmaat in je leven brengt. Niet altijd even makkelijk als je van veel leuke dingen houd, bv stappen. Maar ja, kan niet alles hebben toch???

succes allemaal


Terug naar “Moe zijn maar toch ontspanning”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast