Vakantie

Mis je iets op dit forum, meld dit hier!

Moderators: liddy, emili

Monica
Berichten: 1
Lid geworden op: Di Jun 03, 2003 8:00 pm
Locatie: Haarlem
Contact:

Vakantie

Berichtdoor Monica » Di Jun 03, 2003 8:37 pm

Zou jij behoefte hebben om met je partner, ouders of andere familie,op vakantie te gaan in het buitenland met lotgenoten/ leeftijdsgenoten, zonder dat daar praatgroepen of therapien gevolgd dienen te worden maar met de mogelijkheid om met lotgenoten te praten over je ervaringen en ziekte maar als je daar geen zin in hebt dat dat dus ook niet hoeft?
Gewoon jou zinnen verzetten en die van je partner en familie en op andere zaken concentreren dan alleen maar ziek zijn! Gewoon lekker laten verwennen?

Ik hoor graag van jullie,
Monica

Jennine
Berichten: 17
Lid geworden op: Zo Nov 23, 2003 5:36 pm
Locatie: Veghel (Noord-Barabant)
Contact:

Re: Vakantie

Berichtdoor Jennine » Di Nov 25, 2003 9:05 am

Hoi, ik las je berichtje en dacht, ja dat lijkt me wel wat.
Hier in Nederland gaat de stichting jongeren en kanker al wel weekendjes weg met lotgenoten en dat is al heel heftig hoor, maar wel heel fijn om dat met elkaar te delen. Misschien is het buitenland voor sommige net iets te veel.
Maar wie weet in de toekomst.
Groetjes van Jennine
Ben Jennine, 37 jaar en ben al 9 jaar borstkankerpatient. Heb in maart 2003 een amputatie ondergaan en krijg op 12 januari een borstreconstructie via de rugspiermethode, waarik heel blij mee ben.
Hoop op contact met lotgenoten.

MirandaB.

Re: Vakantie

Berichtdoor MirandaB. » Za Aug 19, 2006 10:31 am

Monica schreef:Zou jij behoefte hebben om met je partner, ouders of andere familie,op vakantie te gaan in het buitenland met lotgenoten/ leeftijdsgenoten, zonder dat daar praatgroepen of therapien gevolgd dienen te worden maar met de mogelijkheid om met lotgenoten te praten over je ervaringen en ziekte maar als je daar geen zin in hebt dat dat dus ook niet hoeft?
Gewoon jou zinnen verzetten en die van je partner en familie en op andere zaken concentreren dan alleen maar ziek zijn! Gewoon lekker laten verwennen?

Ik hoor graag van jullie,
Monica


Hallo mij lijkt dit ook wel wat ik zou graag in de herfstvakantie er even tussen uitwillen met mijn vriend en ouders en broer. Ik ben 15 jaar en heb de ziekte van Hogdkin. Ik wil graag iets om naar uit te kijken te hebben.
Ik hoop dat ik een weekje op vakantie kan ofzo iets. er even weg tussen uit nergens aa ndenken!
groetjes,
Miranda

Gast

Re: Vakantie

Berichtdoor Gast » Za Aug 19, 2006 10:34 am

MirandaB. schreef:
Monica schreef:Zou jij behoefte hebben om met je partner, ouders of andere familie,op vakantie te gaan in het buitenland met lotgenoten/ leeftijdsgenoten, zonder dat daar praatgroepen of therapien gevolgd dienen te worden maar met de mogelijkheid om met lotgenoten te praten over je ervaringen en ziekte maar als je daar geen zin in hebt dat dat dus ook niet hoeft?
Gewoon jou zinnen verzetten en die van je partner en familie en op andere zaken concentreren dan alleen maar ziek zijn! Gewoon lekker laten verwennen?

Ik hoor graag van jullie,
Monica


Hallo mij lijkt dit ook wel wat ik zou graag in de herfstvakantie er even tussen uitwillen met mijn vriend en ouders en broer. Ik ben 15 jaar en heb de ziekte van Hogdkin. Ik wil graag iets om naar uit te kijken te hebben.
Ik hoop dat ik een weekje op vakantie kan in nederland ofzo iets. er even weg tussen uit nergens aa ndenken!
groetjes,
Miranda


Terug naar “Suggesties voor een nieuw forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten