Eindelijk het voorlopig verlossende woord.

Je ervaringsverhaal kun je hier kwijt. Deel je verhaal en leer van elkaar!

Moderators: liddy, emili

Sandra van Dierne
Berichten: 2
Lid geworden op: Do Sep 13, 2007 4:42 pm

Eindelijk het voorlopig verlossende woord.

Berichtdoor Sandra van Dierne » Do Sep 13, 2007 5:16 pm

Gisteren kwam dan eindelijk het verlossende woord. Na een dik jaar angst, behandelingen (operatie's, chemo en bestraling) ben ik klaar. Ze zeggen het heel voorzichtig en de strenge controles blijven voorlopig.

Waarom dit onderwerp. Ik heb veel gehad aan deze site, heb er altijd veel herkenbare dingen gevonden. Heel veel gelezen en antwoorden gevonden op veel vragen en dingen waar ik tegenaan liep.

De impact van kanker op je leven, de onzekerheden, angst, boosheid, hoop maar ook mbt de machteloosheid bij je omgeving. Je ouders (ik ben 29), familie, vrienden. Het omgaan met je moe en ziek voelen tot op het bot, gevolgen van chemo, het op jezelf zijn, het leren dat jij niet alleen geconfronteerd bent met kanker maar je omgeving net zo.

Eigenlijk meer een bedankje dus aan iedereen die zijn/haar ervaringen hier deelt.

emili
Berichten: 48
Lid geworden op: Zo Apr 06, 2003 4:27 pm

Berichtdoor emili » Za Sep 22, 2007 10:28 am

ow sandra,
wat een opluchting! Gefeliciteerd met deze uitslag :) ! Hopelijk voel je je momenteel lichamelijk en emotioneel ook goed na deze lange weg. Ennuh; probeer dit gevoel zo lang mogelijk vast te houden!
groetjes emili


Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten