Regelmatig bloedonderzoek essentieel

Je ervaringsverhaal kun je hier kwijt. Deel je verhaal en leer van elkaar!

Moderators: liddy, emili

tricolore
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma Okt 10, 2011 1:57 pm

Regelmatig bloedonderzoek essentieel

Berichtdoor tricolore » Ma Okt 10, 2011 2:49 pm

Omdat ik door het huwen van mijn vrouw de voortgang van het kankerproces (malignes melanom) van mijn schoonmoeder redelijk op de voet kon volgen en het voordeel heb gehad o.a. kontakten te leggen met een voormalig patholoog, die ca. 20 jaar voor de Amerikaanse politie heeft gewerkt, is een van de belangrijkste conclusies, dat het van essentieel belang is om zo vroegtijdig mogelijk de verandering in de cellen waar te nemen, om de kans van overleven te vergroten. Gerelateerd aan mijn eigen gezondheid, heeft het bloedonderzoek mij
geholpen om op eenvoudige wijze mij van een beginnende prostata af te helpen. Ondezoek was 3/4 uur - kostte slechts Euro 35,-- en de medicatie was een homeopathisch middel van Dr. Vogel. In het geval van mijn eigen vader was de
standaard operatie aan zijn prostata bijna zijn dood geweest. Met hem zijn wij naar een Heilpraktiker in Duitsland geweest, Dortmund, die aan de hand van zijn
urinemonster - onafhankelijk van het onderzoeksbericht uit het ziekenhuis - dezelfde diagnose stelde. Omdat we uit ervaring met mijn schoonmoeder wisten, dat hier veel praktische ervaring en kennis aanwezig was in de behandeling van kanker, hebben we mijn vader voorgesteld een 2nd opinion te laten doen en
de Heilpraktiker te vragen of de prostata bij hem ook nog medicatief kon worden
behandeld. In zijn geval was dit mogelijk. Kosten toen DM 1.300. Helaas, leed mijn moeder aan Alzenheimer en was zij in de laatste fase. Omdat mijn vader
de beslissing niet kon nemen haar in de verpleegkliniek te doen, was de keuze
voor een operatie in het ziekenhuis een excuus haar nu wel in de kliniek te laten opnemen. Daarom is hier geen ervaringsbericht mogelijk van een medicatieve
oplossing. Uit ervaringsberichten van anderen, waaronder borstkanker, dat deze
Heilpraktiker op eerlijke wijze diagnoses stelt en ook eerlijk zegt of er een behandeling door hem mogelijk is.
Terugkomend op het bloedonderzoek van de patholoog, die in Nederland woont,
is het voor de patient een simpel onderzoek, waarbij 5 druppels bloed en een
streep van 3 cm nodig is. De bloedmonsters worden onder een microscoop
geanalyseerd en men mag - indien men dit wil - ook zelf in de miscroskoop kijken om te zien hoe de bloedcellen uitzien. Het onderzoek geeft volkomen uitsluitsel en
een bewijs dat het funktioneert, hebben onkologen gegeven, nadat 2 onkologen werkend voor een universiteitskliniek in Duitsland, incognito een bloedonderzoek hebben laten verrichten. Zij geloofden in eerste instantie niet, dat men kanker
in het bloed kon herkennen. Na een kijkje te hebben genomen in de mikroskoop,
waarbij een voorbeeld werde genomen van een patient in een ver gevorderd stadium van kanker, werd de patholoog een baan aangeboden om de wijze van
analyse over te dragen.

Terug naar “Ervaringsverhalen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten