Ik ben altijd een actief sporten geweest (badminton, mountainbiken, vechtkunsten, zwemmen) maar dat gaat op dit moment allemaal niet meer. Echt sporten komt er daarom niet meer van. Wat ik soms wel ga doen is biljarten met een vriend of met me vader in een niet-rokers ruimte op een rustige doordeweekse middag.
Thuis heb ik ook een aantal dingen gevonden die van nut kunnen zijn. Zorg bijvoorbeeld dat je ouders lekkere dingen in huis halen of ingredienten. Als je zin hebt om appelflappen te bakken kun je dat doen. Ben je lekker bezig en heb je later nog wat lekkers bij de koffie

Ik heb pas een digitale camera gekocht en ben daar ook lekker mee bezig. Binnen in huis ben je al snel uitgeschoten maar je zult verbaast zijn hoeveel leuke dingen er binnen 200m van je huis afspelen. Het geeft mij ook meteen een excuus om weer buiten te zijn, want doelloos een rondje lopen heb ik nooit gedaan

Wat knutselen gaat ook wel redelijk. Ik ben nu met waterkoeling bezig voor me pc. Misschien onnuttig, maar ik heb er plezier in om het te maken. En ik ben tenminste met iets bezig dan niets doen!
Winkelen heb ik nooit echt veel aangevonden en aangezien ik nu vaak veels te moe ben om te ondernemen komt het ook niet meer zo vaak voor maar soms pak ik gewoon de auto van me ouders en ga eens wat winkels doorlopen. Autorijden kost me weinig lichamelijke energie dus dan kom je tenminste nog ergens!
En als laatste nog computeren. Daar kun je ook lekker veel tijd in kwijt maar dat begint ook echt snel te vervelen de laatste tijd dus ik moet een vervanging hebben voor die tijd.
Bij TV kijken ben je al snel afhankelijk van het programma dus dat komt ook niet meer zo vaak voor. Hoewel ik er blij mee ben dat tenminste (bijna) elke dag Star Trek op tv komt. Dat is ondertussen zowat de enige structuur die ik in de week heb

Ik hoop zeker van anderen hier nog meer ideeen te horen want ik zit veel van de tijd toch me maar te vervelen