hoe kan ik hem helpen?

Worstel jij met de volgende dingen: moeite met intimiteit, ben ik nog wel aantrekkelijk (met een kaal hoofd), vervroegde overgang, etc....? Plaats hier jouw verhaal, het zijn moeilijke onderwerpen maar zeker niet minder belangrijk! Doorbreek de taboe!

Moderators: liddy, emili

anoniem

hoe kan ik hem helpen?

Berichtdoor anoniem » Wo Jul 20, 2005 8:14 pm

hoi

Ik ben een meid van 17 jaar en heb al zo'n 1,5 jaar een heel serieuse relatie met een heel lieve jongen die kanker heeft. We hebben samen heel veel meegemaakt en ik hoop dat iedereen die dit leest ook echt begrijpt dat het tussen ons heel serieus is.

Intimiteit hebben we opgebouwd. Op een gegeven moment was het moment daar dat we voor het eerst met elkaar naar bed gingen (voor ons beide de eerste keer). Dat ging heel fijn en bijzonder en liefdevol hoewel we veel rekening moesten houden met zijn rug waar hij toen al meerdere malen aan was geopereerd en een flinke wond zat.
In die tijd ging het redelijk goed met hem maar een paar maanden later was het weer flink mis en is hij meedere malen geopeerd

Hij zit nu in de chemo en heeft een flinke wond op zijn rug (circa 30 bij 20 cm). Seks is voor ons iets zeldzaams geworden. De behoefte is er aan beide kanten, echter maakt zijn fysieke conditie dat het zo'n 3 keer in de maand kan. Dat is op zich voor mij geen probleem, ik heb me daar al bij neergelegd hoewel ik het er soms wel moeilijk mee heb.
Alleen voelt hij zich af en toe een slappeling zegt hij en dat vind ik heel erg. Soms lukt het em ook ineens niet meer en moeten we stoppen. Knuffelen vinden we allebei heerlijk maar ook dat gaat door zijn grote wond amper. Hoe kan ik mijn vriend steunen en zorgen dat de seks geen opdracht meer voor hem word maar een mooie gebeurtenis wat voortkomt uit onze liefde??

uit het oogpunt van herkenning blijf ik het liefst anoniem
groetjes
mij

Terug naar “Sexualiteit”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten