Amputatie

hoe ga je om met lichamelijke veranderingen zoals: haaruitval, huidverkleuringen, amputaties.... ofwel puur de uiterlijkheden? Tegen welke problemen loop je aan en hoe heb je ze opgelost/ga je er mee om?

Moderators: liddy, emili

Jennine

Amputatie

Berichtdoor Jennine » Zo Nov 23, 2003 5:31 pm

Hallo, mijn naam is Jennine, ben 37 jaar en heb sinds maart een borstamputatie.
Kreeg borstkanker voor het eerst op 28 jarige leeftijd en had toen een borstsparende operatie met verwijdering okselklieren en bestraling van 6 weken.
Maar helaas na 9 jaar is de kanker weer teruggekomen op dezelfde plek, en moest ik er aan geloven een leven door te gaan met een borst.
Ik kan er maar niet aan wennen en krijg op 12 januari een nieuwe borst, via de rugspiermethode.
Ben inmiddels gescheiden, heb 2 kinderen en ben nu weer hertrouwd met een lieve begrijpende man. Was wel bang dat het deze keer weer mis zou gaan, maar gelukkig gaat het nog steeds heel goed hier en acepteerd mijn man mij zoals ik ben.
Groetjes van Jennine

Jennine
Berichten: 17
Lid geworden op: Zo Nov 23, 2003 5:36 pm
Locatie: Veghel (Noord-Barabant)
Contact:

Re: Amputatie

Berichtdoor Jennine » Zo Nov 23, 2003 10:59 pm

Ben inmiddels aangemeld hier, dus deze kan eigenlijk weg.
groetjes van Jennine
Ben Jennine, 37 jaar en ben al 9 jaar borstkankerpatient. Heb in maart 2003 een amputatie ondergaan en krijg op 12 januari een borstreconstructie via de rugspiermethode, waarik heel blij mee ben.
Hoop op contact met lotgenoten.


Terug naar “Lichamelijke veranderingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten