tong amputatie

hoe ga je om met lichamelijke veranderingen zoals: haaruitval, huidverkleuringen, amputaties.... ofwel puur de uiterlijkheden? Tegen welke problemen loop je aan en hoe heb je ze opgelost/ga je er mee om?

Moderators: liddy, emili

erwin

tong amputatie

Berichtdoor erwin » Wo Dec 08, 2004 11:08 am

Hallo , bij mijn moeder is een zeldzame soort kanker vastgesteld op de tongwortel , ik weet de wetenschappelijke naam niet . in ieder geval ze heeft de chemo en bestraling afgerond zonder resultaat ,
Nu gaat er gecontroleerd worden op uitzaaingen , zoniet wordt haar volledige tong geamputeerd .Zijn er mensen met ervaringen of info ? websites of dergelijke meer , waar ik me zelf kan informeren om mijn moeder zo goed mogelijk bij te staan , zowel voor de operatie als na de operatie

bji voorbaat dank

erwinv_m@hotmail.com

emili
Berichten: 48
Lid geworden op: Zo Apr 06, 2003 4:27 pm

Berichtdoor emili » Do Dec 16, 2004 8:39 pm

hoi erwin,

toevallig staat er op het andere forum, hier : http://www.diagnosekanker.nl/lotgenoten ... light=tong

iemand die een zelfde soort vraag heeft, misschien hebben jullie iets aan elkaar of heb jij iets aan de antwoorden die daar mogelijk nog op komen,

gr. Emili

erwin

Berichtdoor erwin » Ma Dec 20, 2004 4:54 pm

bedankt emili ,
het gaat hier over de zelfde persoon Walter is de echtgenoot ik ben de zoon .Blijkbaar hebben we mekaar gemist op het forum toch bedankt voor de reactie

erwin


Terug naar “Lichamelijke veranderingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten