Lichamelijke gevolgen van bestraling

hoe ga je om met lichamelijke veranderingen zoals: haaruitval, huidverkleuringen, amputaties.... ofwel puur de uiterlijkheden? Tegen welke problemen loop je aan en hoe heb je ze opgelost/ga je er mee om?

Moderators: liddy, emili

Erica
Berichten: 6
Lid geworden op: Ma Mei 19, 2003 2:54 pm
Contact:

Lichamelijke gevolgen van bestraling

Berichtdoor Erica » Wo Jun 04, 2003 4:55 pm

...
Laatst gewijzigd door Erica op Di Sep 19, 2006 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

kimm
Berichten: 4
Lid geworden op: Zo Jun 01, 2003 11:06 pm

Berichtdoor kimm » Wo Jun 04, 2003 10:16 pm

hoi erica.
ik ben kim en 25 jaar oud. toen ik 2 was heb ik diverse bestralingen chemotherapien en operaties gehad. (bestraling vanaf mijn tepel tot aan de heupen) Dus ja ik weet hoe het voelt om een lichaam te hebben dat je liever anders had gezien. Ik heb namelijk een ontzettend smalle taille en met als gevolg dat je van heel smal naar heel breed gaat. en daarbij komt dat ik ook nog eens geen billen heb. Dus van een leuke spijkerbroek met een strak topje is al helemaal geen sprake laat staan dat ik in een badpak rond zou gaan lopen. ik zie die mensen al staren wat heb jij nou.?? met name in je relatie vond ik het vervelend en nog steed heb ik momenten van sjit. want het is toch iets waar ik erg mee zit. ook al ben ik handig geworden in het verdoezelen. maar tijdens je relatie zie je elkaar toch regelmatig bloot ja en dan valt er niets meer te verdoezelen. :oops: leuke lingerie voor mijn figuur is er ook al niet te krijgen!!!!! :cry:. ik weet ook wel dat iemand je moet nemen zoal je bent. maar toch zou je/ik het zo graag anders zien. wel heb ik mijn lichaam langzaam leren accepteren en dat is ook maar beter want je wordt er niet gelukkiger op als je bij de pakken neer gaat zitten. mijn raad is dan ook kop op en probeer de delen van je lichaam die je wel mooi vind te accentueren dan valt het ander al een stuk minder op. klinkt heel makkelijk maar geloof me dat heeft mij ook best veel moeite gekost. heel veel succes. :wink:
liefs kim


Terug naar “Lichamelijke veranderingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten