Guusje Woesthoff Nederhorst

Veel mensen schrijven gedichten gedurende hun ziekteperiode. Wil jij er een (of meerdere) delen, plaats ze dan hier!

Moderators: liddy, emili

SvenAnderson
Berichten: 22
Lid geworden op: Ma Mei 26, 2003 12:42 pm
Locatie: 's-Hertogenbosch

Guusje Woesthoff Nederhorst

Berichtdoor SvenAnderson » Za Jan 31, 2004 3:03 pm

(bron; www.kane.nl)

Guusje Woesthoff

Jij bent de liefde van mijn leven
Jij bent de rust, die ik zo nodig heb
Jij bent mijn alles,
Jij bent de ware

Vanochtend is Guusje Woesthoff, trotse moeder van Dean Maddy Woesthoff, mijn lieve, allerliefste vrouw, thuis in Scheveningen, overleden. Volgende week zou ze 35 jaar oud zijn geworden

--------------------------------------------------------------------------------

Dit staat er sinds donderdag op de website van Kane. Deze dag werd Nederland weer geconfronteerd met de oneerlijkheid van deze ziekte.
Een jonge moeder die al een vervelende periode achter de rug had bleek het geluk weer gevonden te hebben. Deze ziekte heeft daar weer een einde aan gemaakt.

Mijn medeleven gaat uit naar alle vrienden, familie en andere bekenden van Guusje en ik wil hun veel sterkte wensen ik deze moeilijke periode.
Life is like a box of chocolats... You never know what you're gonna get...... Except ours. It says: Extra Bitter!

SvenAnderson
Berichten: 22
Lid geworden op: Ma Mei 26, 2003 12:42 pm
Locatie: 's-Hertogenbosch

Dreamer

Berichtdoor SvenAnderson » Zo Feb 08, 2004 4:58 pm

Beste Mensen,

Een dag ne het overlijden van Guusje heeft Dinand het nummer "Dreamer" geschreven. Ik vind het heel knap als je je emotie zo kan uiten en het nummer, wat nu al enkele dagen regelmatig te horen is op radio en tv, grijpt ook veel mensen aan.

Ik weet dat het op deze site verboden is om teksten neer te zetten die een commerciele boodschap bevatten, maar de opbrengt van de verkoop van dit nummer komt geheel ten goede van het KWF.

De CD-single ligt vanaf woensdag/donderdag as in de winkel!

Groeten & Houdoe,

Chris.
Life is like a box of chocolats... You never know what you're gonna get...... Except ours. It says: Extra Bitter!

Gast

Berichtdoor Gast » Ma Feb 09, 2004 7:31 am

hoi Chris,

ja ik heb het nummer ook gehoord. Vreemd, maar mooi nummer.. Het gedichtje wat je daarboven hebt neergezet van de site van kane; is écht zo mooi... kippenvel.. tranen.. vooral vlak na het nieuws van guusje.. Heel emotioneel.

Weer een jong persoon die het niet redde.. :cry:

emili


Terug naar “Gedicht delen? Plaats hem hier!”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast