ex hodgkin patient 24 jaar

Hodgkin komt vaak voor bij jonge mensen, vandaar een eigen forum. hier kan je praten over de gevolgen.

Moderators: liddy, emili

monika
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma Okt 03, 2005 12:26 pm
Locatie: nijverdal
Contact:

ex hodgkin patient 24 jaar

Berichtdoor monika » Ma Okt 03, 2005 1:12 pm

sinds 9 maanden heb hoef ik geen behandelingen meer te ondergaan. nog steeds heb ik last van vermoeidheid, waardoor ik mijn werk niet kan uitvoeren. ik heb last van hyperventilatie, waardoor ik niet meer op de snelweg durf te rijden. ook ben ik onzeker over mijn uiterlijk.

wie heeft hier nog meer last van
groetjes monika

emili
Berichten: 48
Lid geworden op: Zo Apr 06, 2003 4:27 pm

Berichtdoor emili » Ma Okt 03, 2005 4:47 pm

herkenbaar monika,

alles... ook ik kan amper meer autorijden vanwege de vermoeidheid en de hyperventilatie. Inmiddels heb ik de hyperventilatie in m'n verder leven goed onder controle alleen autorijden blijft helaas een probleem. Er zijn speciale rijscholen voor mensen die niet meer durven autorijden. Echter deze lessen zijn nogal prijzig...
Werken doe ik gelukkig inmiddels wel weer. Veel minder dan eerst, maar ik werk. En daar gaat het om :) .

Is omscholing mogelijk een optie voor je? of deed je geen zwaar werk? of minder uren? of lukt enkele uurtjes in de week ook niet? sterkte in elk geval, na je laatste behandeling ben je helaas vaak nog niet echt hersteld he..

emili


Terug naar “Hodgkin en de gevolgen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten