Hogdkin?

Hodgkin komt vaak voor bij jonge mensen, vandaar een eigen forum. hier kan je praten over de gevolgen.

Moderators: liddy, emili

chessmaster21
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma Jun 15, 2009 1:52 pm

Hogdkin?

Berichtdoor chessmaster21 » Ma Jun 15, 2009 2:01 pm

jo, ik heb eigenlijk alleen ff een vraagje weet je.
ik heb na mijn bezoek aan een niet nader te noemen land mijn gezondheid achteruit zien gaan.
De doktoren zeggen allemaal dat er niks is maar ik voel zelf dat er iets is.
Men moeder heeft zelfs al voorgesteld om met iemand te gaan ''praten'', ze dagt dus dat het eventueel tussen men oren zat.

Ik ben op allerlei ziektes getest waarop ik risico gelopen had in de tijd dat ik weg ben geweest.
Alle uitslagen waren negatief.(goed dus).

Op advies van men dokter heb ik alles dus maar ff laten rusten.
Maar nu begin ik pjintjes etc te krijgen.
Ook is men nek zo gigantisch dik van alle klieren die er zitten, die er al bijna een jaar zitten.
Ik heb er geen last van, alleen 's avonds willen ze nog wil eens extra opzetten en pijnlijk aanvoelen.

Waar ik dus last van heb is:
Gigantisch gezwollen klieren in men nek.
Gezwollen klieren over men hele lichaam
bobbeltjes bij men borst (verdikkingen? lymfklieren?)
pijn op men (rechter)borst (dit is pas sinds kort, laatst ving ik een voetbal op men borst -> ik ging zowat door de grond van de pijn, niet normaal dus.)
pijn bij het drinken van alcohol!
en ja ik heb t gevoel dat men botten stijf zijn evenals men spieren. dit laatste kan ik niet helemaal uitleggen.
ik ben echter wel gewoon nog fit hoor, ik doe gewoon nog voetbal en kan in principe nog evenveel als eerst.
Echter laatst had ik na een kort stukje aanzetten (sprinten) vet pijn op men borst (longen?), ik moest zelfs van t veld af omdat ik na elke loopactie overdreven lang moest uitpuffen, ik kon gewoon niet verder.
Dit heb ik allemaal nooit eerder gehad.

men dokter zegt ja het zit wel goed, je moet wel een beetje lymfeklieren hebben he.
Alleen voordat ik op reis ging had ik NERGENS last van, nergens een klier te bekennen, laat staan al het bovenstaande.
Daarom word ik er zo gek van dat iedereen zegt dat t wel snor zit terwijl ik voel dat er misschien iets over het hoofd word gezien.

Anywayz wou ik ff kwijt, misschien heeeft één van jullie soortgelijke verschijnselen gehad?

Thnx.

Terug naar “Hodgkin en de gevolgen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten