Hodgkin en kinderwens..

Hodgkin komt vaak voor bij jonge mensen, vandaar een eigen forum. hier kan je praten over de gevolgen.

Moderators: liddy, emili

ikke3838
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma Feb 27, 2012 4:46 pm

Hodgkin en kinderwens..

Berichtdoor ikke3838 » Ma Feb 27, 2012 4:56 pm

Beste mensen,

In 2008 werd vast gesteld dat ik hodgkin ziekte had, ik was in een 2e stadium. Na chemo en straling is alles goed gekomen alleen het werd mij verteld dat ik niet meer zwanger kon worden.
na vele onderzoeken werd mij verteld dat ik alleen via eiceldonor wel zwanger kon worden. ik had helemaal geen eicellen meer, alles is aangetast door de behandelingen toen.
ik ben nu 31 jaar, moet nog steeds hormoonpillen innemen, door die pillen heb ik paar keer ongesteld geworden nu laatste maanden niet meer. ik zit erg in depressie, heb een relatie van 6 jaartjes en heb me hoop opgegeven. ik weet niet meer wat ik moet doen.. zijn er mensen die hetzelfde meegemaakt hebben? voor raad of advies?

mies89
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma Jun 10, 2013 12:02 am

Re: Hodgkin en kinderwens..

Berichtdoor mies89 » Ma Jun 10, 2013 12:14 am

hallo mensen,
ik ben 23 jaar en net klaar met mijn behandeling ik had hodgkin, ik heb 8 zware chemos gehad en 18 bestralingen, ik zou mischien niet meer zwanger kunnen worden, gelukkig heb ik al een prachtig dochtertje van 2 jaar maar ik wil heel graag nog een kindje.. tot mijn grote verbazing werd ik 2 dagen geleden ongesteld! ik ben superblij!! hopen dat ik nu snel zwanger wordt van de 2de! ik wil hiermee zeggen dat je het niet moet opgeven en dat er altijd mischien nog een kans is! blijven geloven in jezelf en in god! dat we er nog zijn na zon erge ziekte is al een wonder en daar moet je ook heel dankbaar voor zijn! en trots op jezelf wezen :) groetjes mies.


Terug naar “Hodgkin en de gevolgen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten