Wilmstumor

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

tessagroot
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr Nov 07, 2003 9:03 pm
Locatie: Baarn
Contact:

Wilmstumor

Berichtdoor tessagroot » Vr Nov 07, 2003 9:29 pm

Toen ik 3 maanden oud was werd er kanker bij mij geconstateerd, toen ik 3 was is het terug gekomen, heb daardoor nog maar 3/4e nier over. Moet binnenkort naar een nefroloog voor een onderzoek, voor de zekerheid. Graag zou ik met mensen in contact willen komen die ook een wilmstumor hebben gehad, een andere soort mag ook, om mijn ervaringen, zover ik die nog weet, te kunnen delen.

bedankt!

Tessa
Ik ben Tessa, ben 19 jaar en wil graag in contact komen met (ex) kankerpatienten, zelf heb ik 2 keer een wilmstumor gehad.

Gast

Wilmstumor

Berichtdoor Gast » Do Jan 06, 2005 3:39 pm

Hoi Tessa,

Ik heb een Wilmstumor gehad toen ik bijna 2 jaar oud was. Toen ik 3 jaar was, was ik klaar met alles.

Ik ben sinds een jaar zeer intensief bezig met mijzelf op geestelijk gebied. Ik merk dat het ziekzijn van 20 (!!) jaar geleden, nu nog steeds een impact op mij heeft.

Het heeft verder niks te maken met dat ik bang ben om het weer te krijgen. Absoluut niet.

Ik zou graag contact met je willen.

Liefs, Mirella

Gast

Berichtdoor Gast » Do Jan 06, 2005 3:44 pm

Als jij laat weten of je contact met me wil, dan mail ik jou wel. Ik heb je e-mailadres in je profiel zien staan. Dan hoef ik mijn e-mailadres niet achter te laten.

Kus, mirel


Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten