carcinoid

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

lotte16

carcinoid

Berichtdoor lotte16 » Zo Nov 06, 2005 4:47 pm

ik had een tijdje last van me buik en ben naar de dokter gegaan en die heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze me gelijk gingen opereren aan mijn blinde darm ze wouden eerst kijkoperatie doen maar omdat er een te grote ontsteking was moesten ze kijkoperatie stoppen en gewone operatie doen tijdens de operatie was hij ook nog eens geknapt maar ze hebben hem er uit kunnen halen 2 weken later kreeg ik te horen dat er carcinoid in had gezeten! maar hij was er ingekapseld uitgehaald heb nog scannen gehad en de uitslag daarvan was heel goed! geen uitzaaiingen gevonden :D
maar ik ben nou wel vaak nog verdrietig ik besefte het eerst niet ik kanker had en dat alles! en het drong gewoon nog niet tot me door
nu, na die uitslag ben ik natuurlijk wel heel erg blij maar nou komen die emoties van toen!
iedreen die zo verdrietig om mij was enzo vond ik al zo erg en nu pas besef ik heel goed dat ik kanker heb gehad en hoe erg het kon zijn als ik wel uitzaaiingen had!
xxxx[/b]

lotte16

carcinoid

Berichtdoor lotte16 » Zo Nov 06, 2005 6:49 pm

ik ben trouwens 16 jaar.... :wink:


Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten