schildklierkanker

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

Flappy
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma Jun 12, 2006 1:54 pm
Locatie: Limburg

schildklierkanker

Berichtdoor Flappy » Ma Jun 12, 2006 2:03 pm

Ben Wendy ,Ben 26 jaar .Vorig jaar is bij mij schildklierkanker ontdekt .K had pas een dochtertje van 5 maanden en dan stort je hele wereld in .K ben in totaal al 3 maal geopereerd geweest .De eerste maal op 22 juni vorig jaar toen werd de tumor verwijdert .De tweede maal was op 18 juli toen werd de volledige schildklier samen met nog 30 andere klieren verwijdert .Nadien volgde een kuur met radioactief jodium in isolatie .De derde operatie was in januari dit jaar toen werden er nog eens 20 klietren verwijdert met een opvolging van 33 bestalingsbeurten en nog 2 ziekenhuis opnames .Vandaag ben ik voor jodiumscan geweest zo wordt er gekeken of al het kwaadaardige weg is . Ik hoop het zo erg want k ben pas 26 jaar en wil nog wat met m n dochtertje genieten
25 jaar en schildklierkanker

gerda verschoor
Berichten: 9
Lid geworden op: Do Jun 01, 2006 4:00 pm
Locatie: rotterdam hoogvliet
Contact:

Berichtdoor gerda verschoor » Di Jun 13, 2006 2:52 pm

hoi flappie
ik herken een beetje wat je schrijf. ik had alleen geen schildklier kanker maar acute leukemie (aml)
ben gelukkig nu schoon maar ben erg bang.
mijn zoontje moest 1 jaar worden, drie dagen er voor hoorde we het ongelovelijke nieuws. me eerste reactie was ook dat kan niet mijn zoontje moet nog 1 worden. ik wil nog zoveel van hem mee maken en nu ben ik gelukkig schoon maar heb altijd nog 50% kans dat de leukemie terug kom. al die vragen en wat gebeurd er als het fout gaat en hoe nu verder.
ik hoop voor je dat de behandeling nu wel aanslaat en geef je dochter maar een knuffeltje van.
sterkte
gerda verschoor
hoi allemaal. ik kan hier van alees gaan schrijven maar als je even op mijn space gaat kijken zie je een beetje mijn verhaal. en me leventje.
groetjes gerda

Wendy

shildklierkanker

Berichtdoor Wendy » Ma Jul 10, 2006 1:06 pm

De uitslag is goed geweest . Voorlopig is alles weer goed maar de angst om het terug te krijgen blijft . Ik leef in een voortdurende onzekerheid want wat als het terug komt ? Ze hebben nu ook tegen mij gezegt dat ik als ik ooit terug ga werken niet meer het zelfde werk mag doen .Het gene waar k 3 jaar voor gestudeert heb ( verpleegster ) dat k dat niet meer zou aankunnen . Dus wat kan ik nu gaan doen ?K weet dat m n gezondheid voorgaat maar k deed m n werk echt graag En had een goed contact met m n colegga s . En zo altij thuis zitten is ook niet alles .


Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten