Bijnierschorskanker iemand??!

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

ninotchka
Berichten: 4
Lid geworden op: Di Jun 03, 2003 9:35 am

Bijnierschorskanker iemand??!

Berichtdoor ninotchka » Di Jun 03, 2003 10:01 am

Hello there, ik zoek mensen die ook deze zeldzame kankervorm hebben...ik weeeet dat ik niet de enige ben, maar zo voelt het wel, damn it!
En tegelijkertijd wil ik eens even kijken of ik werkelijk in staat ben om een bericht achter te laten op dit forum ding..?
let us see....

ninotchka
Berichten: 4
Lid geworden op: Di Jun 03, 2003 9:35 am

Het is me gelukt!

Berichtdoor ninotchka » Di Jun 03, 2003 10:06 am

O jawel jawel, het is me inderdaad gelukt! Een wonderbaring.
Dat was het eigenlijk mensen. Voorlopig.

lotte16

zeldzaam.....

Berichtdoor lotte16 » Zo Nov 06, 2005 7:15 pm

hej ja ik had ook een zeldzame vorm van kanker!
carcinoid genaamd het komt voor bij 10 mensen op 1 miljoen per jaar!
bij mij hebben ze het gelukkig vroeg ondekt ik ben 16, en normaal vinden ze dat pas op je 50ste ofzo....
ik ben nou gelukkig schoon, vind het wel gek om dat zo te zeggen!
ik ben de laatste tijd wel heel erg vaak verdrietig, het is nl. nog niet zo lang geleden allemaal gebeurt ong. een weekje geleden, als het niet 2 is!
ik vind het fijn om er met mensen over te praten die dit herkennen en me steunen!
de dokter had dit nog nooit gezien bij zo'n jonge leeftijd en daar schrok ik ook wel van! en wat ik heel lief vond, hij zou me nooit vergeten! :D
ik had een blinde darm onsteking dat had hij ook nog nooit zo erg gezien, daar zat die kanker in!
xxx en liefs lotte

Gast

Re: zeldzaam.....

Berichtdoor Gast » Zo Nov 06, 2005 7:16 pm

lotte16 schreef:hej ja ik had ook een zeldzame vorm van kanker!
carcinoid genaamd het komt voor bij 10 mensen op 1 miljoen per jaar!
bij mij hebben ze het gelukkig vroeg ondekt ik ben 16, en normaal vinden ze dat pas op je 50ste ofzo....
ik ben nou gelukkig schoon, vind het wel gek om dat zo te zeggen!
ik ben de laatste tijd wel heel erg vaak verdrietig, het is nl. nog niet zo lang geleden allemaal gebeurt ong. een weekje geleden, als het niet 2 is!
ik vind het fijn om er met mensen over te praten die dit herkennen en me steunen!
de dokter had dit nog nooit gezien bij zo'n jonge leeftijd en daar schrok ik ook wel van! en wat ik heel lief vond, hij zou me nooit vergeten! :D
ik had een blinde darm onsteking dat had hij ook nog nooit zo erg gezien, daar zat die kanker in!
xxx en liefs lotte


sorry had je eerste regel verkeerd gelezen!


Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten