baarmoederhals kanker

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

jesje
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo Feb 17, 2008 11:37 am

baarmoederhals kanker

Berichtdoor jesje » Zo Feb 17, 2008 12:06 pm

hoi mensen

ik zal me effe voorstellen ik ben jeska nu 22 jaar
mijn verhaal begint als ik algelopen zomer
ik heb een inplanon deze gaf heel veel doorbraak bloedingen ik en de huisarst hadden nog geen angst voor iets raars dat kan voor komen datie net geen 3 jaar volhoud dus mijn inplanon werd vervangen voor een nieuwe alleen de bloedingen gingen niet over :? dus toch ma effe met de eendebek kijken vond de huisarts daar vond ie een opgezete eierstok toen werd ik met spoed doorgestuurt na het ziekenhuis ( me ouders zijn allebij ex patient dus ik ben een risco ) daar was er eerst nog geen paniek er werden uitstrijkjes gemaakt en een echo toen kreeg ik de eerste schok te verwerken ik had nog maar 1 mm baarmoederslijmvlies daar moest ik medicijne voor slikken en de artse verwachten dat ik dat om de zoveel tijd nog moet gaan doen ook als ik zwanger wil worden .
na de eerste keer slikken maakte ze nog een keer een uitstrijkje en daar was het raak ik was van pap 1 na pap 3a gegaan in 4 weken tijd de arste verwachten dat het ook nie helemaal goed is alleen ik heb het geluk dat het nog geen tumor is gevormd ik moet nu over 10 dagen alle actieve cellen weg halen en hopelijk is dat genoeg anders word mijn baarmoeder mond een stuk verkleind ik heb alleen wel het advies gekregen om me baarmoeder en eierstokken te laten verwijderen op me 35 om meer problemen te vermijden dat geven ze niet vaak maar omdat me moeder bortkanker heeft gehad en ik daar genetisch vatbaar voor ben is de kans groot dat het terug krijg ik moet wel zegen dat me familie echt goed steunt maar ook mijn vriend die kende ik pas net toen het balletje ging rollen en hij geeft het posetieve aan mij mee dat het allemaal goed komt

Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten