Dikkedarm Kanker

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

Sher
Berichten: 1
Lid geworden op: Di Mei 13, 2008 11:54 pm
Locatie: Maastricht

Dikkedarm Kanker

Berichtdoor Sher » Wo Mei 14, 2008 12:03 am

Afgelopen donderdag heb ik te horen gekregen dat ik Dikkedarm kanker heb. Ben pas 25 jaar, normaliter komt dit pas voor bij vrouwen rond de 72 jaar. Zou graag in contact komen met iemand die dit ook heeft.

Mijn wereld is ingestort. Begin juni word ik geopereerd en hierna starten de artsen met de meest aggressieve Chemo en bestraling.

Ik ben zo bang voor alles..........

Groetjes!

jufdebralee
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma Feb 25, 2008 3:44 pm

Berichtdoor jufdebralee » Do Mei 15, 2008 4:17 pm

hoi hoi,

ook al heb ik zelf geen dikkedarm kanker maar eierstokkanker, toch wil ik je een hart onder de riem steken.. Heel je wereld stort in en je denkt dat je in een film speelt op het moment dat je het nieuws te horen krijgt. Ik heb afgelopen januari te horen gekregen dat ik kanker heb (een maand voor mijn 27e verjaardag) en normaliter komt mijn soort ook alleen maar voor bij "oudere" vrouwen. Ik wens je heel veel sterkte en succes met je operatie en met de chemo die komen gaat.. als je vragen hebt of wilt kletsen dan hoor ik het wel..

groetjes
Dee


Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten