jong en alvleesklierkanker

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

rianne2701
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo Jul 20, 2008 8:58 pm

jong en alvleesklierkanker

Berichtdoor rianne2701 » Zo Jul 20, 2008 9:06 pm

Ik ben Rianne, 21 jaar, en gediagnosticeerd met het op mijn leeftijd vrijwel niet voorkomende alvleesklierkanker met uizaaiingen naar kever en longen. Het wordt ook wel pancreaskanker genoemd. Het is erfelijk bepaald, het FAMM-syndroom zit in de familie.

Graag zou ik in contact komen met andere jonge mensen die bekend zijn met deze vorm van kanker, of die meer weet over het FAMM-syndroom. Als deze er al zijn, want de doktoren staan tot nu toe allemaal voor een raadsel. Ik zou graag wat van je horen.

groetjes, rianne (rianne_jongerius@hotmail.com)

Wimmell
Berichten: 3
Lid geworden op: Di Sep 22, 2009 1:32 pm

Re: jong en alvleesklierkanker

Berichtdoor Wimmell » Di Sep 22, 2009 1:43 pm

Hoi hoi,

Ik weet niet hoe ik het moet overbrengen maar er is een medicijn dat tot nu toe alleen gebruikt word in Azie, het heeft bij een hoop mensen positief uitgewerkt die kanker, tumor en evt HIV hebben, misschien dat er nog hoop is.

Ik moet het wel importeren om het uit te testen omdat het nog niet in europa geiintroduceerd is, ik zoek enkele mensen die er interesse voor hebben, ik kan het niet iedereen voorzienen heh.
Het is uit natuurlijke plant vervaardigd zonder enige chemische stoffen in verwerkt.

Als je interesse hebt dan kan je me evt. mailen, bellen of smsen naar lerrick5th@hotmail.com of evt. 06 24 98 99 53

Groetjes,

Willem Lerrick


Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast