Afstudeeropdracht complementaire zorg

Hier kan je praten over de overige kankersoorten. Als er veel animo voor een bepaalde kankersoort, dan maken wij daar een nieuw forum voor aan

Moderators: liddy, emili

Anna.
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr Sep 24, 2010 4:32 pm

Afstudeeropdracht complementaire zorg

Berichtdoor Anna. » Vr Sep 24, 2010 4:51 pm

Hallo,

Ik studeer verpleegkunde en op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht over complementaire zorg bij patienten met kanker. Complementaire zorg is de zorg van verpleegkundigen als aanvulling op de reguliere behandelingen in een ziekenhuis. Deze zorg is niet gericht op het genezen van een ziekte, maar het bestrijden van symptomen van de ziekte/behandeling.
Waar ik achter wil komen is in hoeverre er al met complementaire zorg op bijv. verpleegafdelingen en in de thuiszorg gewerkt wordt en of er vanuit de patienten behoefte is aan deze aanvullende zorg.

Om dit te onderzoeken heb ik een vragenlijst van zeven vragen samengesteld en mijn vraag is of er mensen op dit forum zijn die deze vragenlijst willen invullen. Het invullen kost ongeveer 10 minuten van je tijd en ik zou er erg mee geholpen zijn. De antwoorden op de vragenlijst zullen anoniem blijven.
Wie mij hierbij wil helpen kan een mailtje sturen naar: anna.vangelderen@student.hu.nl en dan stuur ik de vragenlijst op.

Alvast bedankt!

Groeten,
Anna van Gelderen

Terug naar “Overige kankersoorten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten