Haar-uitval.

Hier kun je alle tips delen met je medepatienten. Tips die het leven eenvoudiger hebben gemaakt of gewoon plezieriger.

Moderators: liddy, emili

Isabelle
Berichten: 3
Lid geworden op: Do Feb 23, 2006 6:43 pm
Locatie: N-H

Haar-uitval.

Berichtdoor Isabelle » Do Feb 23, 2006 6:56 pm

Ik ben Isabelle en heb kanker, ik heb al bestraling achter de rug en krijg nu chemo. Al mijn haar is uitgevallen. maar mijn moeder en ik hebben een goede vervanging gevonden zonder dat je een pruik op hoeft, miss is dit een idee voor anderen die het dragen van een pruik ook niks vinden ; Mijn oma haakt petjes van katoen, je kan natuurlijk ook petjes kopen maar je moet geen wol nemen want dat is te dik en jeukt. dan ga je naar de haar winkel en koop je gewoon een streng haar. van dat haar wat op een streng zit en ook word gebruikt voor extensions. dat naai je gewoon aan de binnenkant van het petje en als je hem opzet lijkt het gewoon alsof je een petje op hebt en je haar komt eronder uit. iedereen zegt tegen mij dat het zoon goed idee is en echt leuk staan en echt lijkt. hoop dat dit een leuke tip voor iemand is.
ik ben 15 jaar.had een tumor in mijn nek, die goed-aardig was. na 3 keer eraan geopereerd te zijn is hij kwaad-aardig geworden en heeft zich verspreid naar mijn rug. ben al bestraald en krijg nu chemo.

Terug naar “Praktische tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast