heb ik het ? & omgaan met angst

Heb ik ook kanker? "Een mens leidt het meest onder hetgeen hij vreest". Ben je ongerust, ga dan naar je huisarts.

Moderators: liddy, emili

joop

heb ik het ? & omgaan met angst

Berichtdoor joop » Ma Mei 26, 2003 4:53 am

ik weet dat internethaven is voor {omgaan} met kanker is maar ik mis dat wel ben zelf nog al sportieveling maar de laatste maanden wil het niet meer zo na een 1,5uur voetbal ben ik kapot en hardlopen 30min en myn werk lukt ook al niet meer zo ben bekaf als ik thuis kom daar naast val ik af hoeveel ik ook maar eet ook heb ik geen eetlust,ja ik weet ook wel dat ik naar een doktor of het ziekenhuis kan gaan maar ik ben bang voor dat soort mensen heb zelf nog al wat ongelukjes gehad gebroken en gekneusde ribben,enkels & hersenschuddingen gehad maar nooit naar een doktor geweest uit angst voor dat soort mensen,myn vraag is zyn er testjes of een lijst voor ondekken van kanker en zyn er meer mensen die angst voor doktoren hebben en hoe gaan zy daar mee om.

esther23

angst

Berichtdoor esther23 » Ma Jun 09, 2003 5:22 pm

Hoihoi,

ik herken jou verhaal ook heel erg.
Ook ik heb met het minste of geringste de angst dat de kanker teruggekomen is.
En als je dan vervolgens door de artsen dan nagekeken word als of het zo is dan heb je het helemaal niet meer.
Toch weet ik mijzelf iedere keer weer bij elkaar te rapen om toch maar weer een bezoek te brengen aan mijn huisarts.

Ik raad je aan hetzelfde te doen, en als ik je tips kan geven dan hoor je ze zeker maar blijf er niet mee rondlopen want hoe eerder je erbij bent hoe beter het is.
groetjes Esther


Terug naar “Angst voor kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten