Practische tips

Heb je praktische tips t.a.v. psychosociale begeleiding? Of andere zaken die verbetering kunnen gebruiken? Meld dit hier!

Moderators: liddy, emili

Marije
Berichten: 4
Lid geworden op: Di Apr 15, 2003 9:54 pm
Locatie: Nijmegen

Practische tips

Berichtdoor Marije » Do Apr 24, 2003 10:20 am

Op de site worden alleen instanties genoemd die psychosociale zorg bieden buiten het ziekenhuis om. Maar ieder ziekenhuis heeft maatschappelijk werkers en psychologen waar je terecht kunt als je behoefte hebt aan iemand die naar je luistert.

Verder moet je je helemaal niet bezwaard voelen om psychologische hulp te vragen. Er gebeurt natuurlijk heel veel met je en het is is heel normaal als je dat in je eentje niet goed kunt verwerken.

Marije

Jennine
Berichten: 17
Lid geworden op: Zo Nov 23, 2003 5:36 pm
Locatie: Veghel (Noord-Barabant)
Contact:

Re: Practische tips

Berichtdoor Jennine » Wo Nov 26, 2003 11:35 pm

[Hoi Marije,
bedankt voor je tip, want ik heb het gevoel dat ik mijn ei niet kwijt kan bij mijn psycholoog omdat hij me niet begrijpt qua gevoelens over mijn ziekte. Maar ja , toch heeft hij me al veel goeds gegeven en heb ik er toch wel wat van opgepikt. Ik ben nu weer een beetje rustiger en accepteer al meer dingen.
Jennine
Ben Jennine, 37 jaar en ben al 9 jaar borstkankerpatient. Heb in maart 2003 een amputatie ondergaan en krijg op 12 januari een borstreconstructie via de rugspiermethode, waarik heel blij mee ben.
Hoop op contact met lotgenoten.


Terug naar “Praktische tips t.a.v. psychosociale begeleiding”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten