Nadenken over opstarten nieuw 'inloophuis'

In dit forum is er plaat voor oproepen waarbij de hulp ingeroepen wordt van jonge kankerpatiënten. Vanuit hun ervaring kunnen zij beter, en als geen ander de juiste antwoorden geven ( Dit forum is bestemd alleen bedoeld voor vragen van de officiële organisaties!!!

Moderators: liddy, emili

JHMarsha
Berichten: 1
Lid geworden op: Di Nov 09, 2010 3:40 pm

Nadenken over opstarten nieuw 'inloophuis'

Berichtdoor JHMarsha » Vr Nov 12, 2010 9:36 am

Beste allemaal,

Sinds dit najaar is in regio Utrecht een start gemaakt met een inloophuis/ontmoetingscentrum voor jonge kankerpatiënten (18-40 jaar) in de palliatieve terminale fase, die dus uitbehandeld zijn en in hun laatste levensfase zijn. Het doel van het centrum is om inspirerende en betekenisvolle ontmoetingen tussen jonge mensen mogelijk te maken, ziek en niet ziek.

Omdat we nog aan het verkennen zijn, komen mijn collega en ik graag in contact met jonge kankerpatiënten in de laatste fase van hun leven. Juist ook de nadruk die er in het centrum ligt op die laatste levensfase maakt dat er vaak een groot verschil is met veel andere inloophuizen. We zijn daarom op zoek naar mensen die ons kunnen helpen door aan te geven wat zij in deze laatste fase van hun leven heel erg missen, wat ze belangrijk vinden, wat ze graag nog zouden willen doen.

Dat brengt me bij mijn vraag. Wie kan ons in contact brengen met patiënten die het waardevol vinden om hier een keer met ons over te praten?

Alvast hartelijk bedankt,
Marsha Buuron

(Contact opnemen kan via Marsha@jongehonden.com.)

Terug naar “Oproepen voor jongeren met kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten