Oproep eenmalige vragenlijst steun tijdens ziekte

In dit forum is er plaat voor oproepen waarbij de hulp ingeroepen wordt van jonge kankerpatiënten. Vanuit hun ervaring kunnen zij beter, en als geen ander de juiste antwoorden geven ( Dit forum is bestemd alleen bedoeld voor vragen van de officiële organisaties!!!

Moderators: liddy, emili

Nadine748
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr Feb 25, 2011 5:27 pm

Oproep eenmalige vragenlijst steun tijdens ziekte

Berichtdoor Nadine748 » Vr Feb 25, 2011 8:15 pm

https://uvacommscience.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8iFoubDcB5hHol6

Onderwerp
Voor de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar hoe patiënten met kanker emotionele steun en informatie ontvangen tijdens hun ziekte. Deze steun en informatie kan bijvoorbeeld komen van familie, vrienden, doktoren en verpleegkundigen, maar bijvoorbeeld ook van het internet en andere geschreven teksten, zoals boeken en folders.

Ik ben benieuwd in hoeverre u steun en informatie ontvangt of heeft ontvangen tijdens uw ziekte. Kreeg u steun uit een onverwachte hoek of viel de steun die u van sommigen verwacht had tegen? Dit onderzoek is erg belangrijk, omdat steun tijdens de ziekte voor veel mensen van belang is, maar er is nog weinig bekend over hoe deze steun er in de praktijk uitziet. Dit onderzoek zal dus onderzoeken waar patiënten met kanker behoefte aan hebben op het gebied van steun en informatie.

Deel uw ervaring!
Bent u in behandeling voor kanker (geweest) en heeft u 10 minuten over om een vragenlijst in te vullen? Klik dan op onderstaande link en deel uw ervaringen met mij! Uw medewerking zal bijdragen aan een betere steun- en informatievoorziening voor patiënten met kanker in de toekomst.

https://uvacommscience.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8iFoubDcB5hHol6

Contact
Als u geïnteresseerd bent in de resultaten van het onderzoek of andere vragen heeft, kunt u contact opnemen met:
Nadine Bol
Universiteit van Amsterdam
Email: n.bol@uva.nl

Privacy
Uw gegevens zullen anoniem worden verwerkt. Over de gegevens wordt op een zodanig manier gerapporteerd dat het op geen enkele manier te herleiden is tot individuele personen. Uw gegevens zullen niet gebruikt worden voor andere doeleinden dan deze eenmalige vragenlijst.

Terug naar “Oproepen voor jongeren met kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten