Oproep: nieuw seizoen Over Mijn Lijk (BNN)

In dit forum is er plaat voor oproepen waarbij de hulp ingeroepen wordt van jonge kankerpatiënten. Vanuit hun ervaring kunnen zij beter, en als geen ander de juiste antwoorden geven ( Dit forum is bestemd alleen bedoeld voor vragen van de officiële organisaties!!!

Moderators: liddy, emili

OML
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo Jan 23, 2013 12:00 pm

Oproep: nieuw seizoen Over Mijn Lijk (BNN)

Berichtdoor OML » Wo Jan 23, 2013 12:02 pm

Afbeelding
Je bent jong, in de kracht van je leven, maar je hebt te horen gekregen dat je niet lang meer te leven hebt. Wat dan?

In het programma Over Mijn Lijk worden 5 jongeren gevolgd die ongeneeslijk ziek zijn, maar toch alles uit het leven proberen te halen. Jongeren die weten dat zij niet lang meer te leven hebben, maar desondanks een enorme energie uitstralen.

Afgelopen zomer is de vierde serie van Over Mijn Lijk uitgezonden. Marieke, Amber, Ronald, Mehtap en Jip wisten veel kijkers te boeien, en vooral te inspireren met hun enorme levenslust. De motivaties van de jongeren uit de vorige series van Over Mijn Lijk bleken heel uiteenlopend. De één wil graag een document achterlaten voor familie, vrienden of kinderen. Een ander wil laten zien wat het betekent om ernstig ziek te zijn, maar om desondanks nog wel midden in het leven te staan. En vrijwel iedereen die aan de serie meewerkt wil de kijker vertellen te genieten van het leven.

Voor de nieuwe serie, waar wij binnenkort mee starten, zijn wij op zoek naar ongeneeslijk zieke jongeren, ongeveer in de leeftijd van 15 tot 35 jaar.

Ben of ken je zo iemand en wil je hier meer over weten? Mail ons dan via overmijnlijk@skyhightv.nl of bel +31 35 75 08 271.

Uiteraard is dit contact helemaal vrijblijvend. Ook kun je voor meer informatie over het programma kijken op http://overmijnlijk.bnn.nl.

Vriendelijke groetjes!

Terug naar “Oproepen voor jongeren met kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten