handicap en studie

Heb je praktische tips voor hervatting of onderbreking van een opleiding? Of andere zaken die verbetering kunnen gebruiken? Meld dit hier!

Moderators: liddy, emili

Viccie
Berichten: 5
Lid geworden op: Wo Apr 09, 2003 11:24 am
Locatie: Breda
Contact:

handicap en studie

Berichtdoor Viccie » Wo Apr 09, 2003 11:31 am

op de site http://www.handicap-studie.nl/ staat uitgebreide informatie over het studeren met een handicap.

Victor

susan
Berichten: 24
Lid geworden op: Di Mei 27, 2003 3:12 pm
Contact:

Berichtdoor susan » Za Apr 24, 2004 8:10 pm

Je kunt ook eens op de site www.werkenrode.nl kijken.
Deze opleidingen bieden ook veel mogelijkheden.

Susan

troetel
Berichten: 3
Lid geworden op: Vr Aug 13, 2004 7:08 pm
Locatie: tilburg

Berichtdoor troetel » Vr Aug 13, 2004 7:17 pm

zorg dat als je weet dat je een tijd niet op school kunt komen dat je wel geod contact houd met je klas en je school. Dat ze weten wat je mee maakt.
Dit scheelt heel veel als je terugkomt je hoeft dan niet zoveel meer uit te leggen en kunt veel makkelijker in een vreemde klas instromen.

groetjes troetel

Aletta
Berichten: 6
Lid geworden op: Zo Nov 25, 2007 11:45 pm

Berichtdoor Aletta » Ma Nov 26, 2007 12:13 am

Bij mij heeft het naar school gaan en gewoon doorgaan met leven me door de tijd dat ik kanker had heen geholpen. Gelukkig kon ik gewoon ook nog naar school, muv de dagen dat ik chemo had, dat scheelde.
Ik zou willen adviseren: ga zoveel mogelijk door met wat je daarvoor al deed, en richt je anders op maar een paar vakken als je er de energie niet meer voor hebt, zodat je het gevoel hebt dat de tijd die je bezig bent geweest met tegen kanker vechten niet totaal verloren tijd is geweest in je leven.


Terug naar “Praktische tips t.a.v. school en studie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast