Ook na kanker eruit gewerkt worden!

Heb je praktische tips voor hervatting of onderbreking tijdens werksituatie? Meld dit hier!

Moderators: liddy, emili

Oxigun
Berichten: 17
Lid geworden op: Ma Mei 12, 2003 12:14 am
Locatie: Tilburg
Contact:

Berichtdoor Oxigun » Do Mei 29, 2003 12:16 am

niet vertellen bij nieuwe sollicitatie om mee te beginnen...

ik ga tegen die tijd dus niet vertellen dat ik kanker heb gehad. hebben ze niets mee te maken toch?
woei!

Gast

nieuwe baan..

Berichtdoor Gast » Do Mei 29, 2003 9:39 am

hoi Bram en arriflex

ze hebben er nix mee te maken, dat niet.. maar als jij in je proeftijd al iedere keer 2 dagen bent, om de 1 of andere vage reden.. dan gooien ze je er gelijk misschien al uit.. in een brief nooit vermelden, op het sollicitatie gesprek, wanneer je jezelf al helemaal hebt kunnen laten zien, zou ik het wél vertellen. Belangrijk is wel, dat je alles goed uitlegt.. en de angst de wereld uit werkt..
verder val je misschien, omdat je 1 dag in de week moet rusten, in de wet Rea, dat is weer positief voor je werkgever... maar dat weet ik niet zeker.. dat kun op de site bij informatie wel vinden... hoe dat precies zit

groeten Emili

SvenAnderson
Berichten: 22
Lid geworden op: Ma Mei 26, 2003 12:42 pm
Locatie: 's-Hertogenbosch

Berichtdoor SvenAnderson » Zo Jun 01, 2003 2:20 pm

Is het geen idee om de eerste tijd voorlopig op uitzendbasis te gaan werken? Zo kan je makkelijker werk vinden, je kan kijken en duidelijk aangeven waar je grenzen liggen, je toont dat je niet "lui" bent...Werkgevers zullen toch vragen wat je de afgelopen tijd allemaal gedaan hebt!
En...als je bij een bedrijf geplaatst wordt waar je het ongelovelijk naar je zin hebt en ze kunnen je goed gebruiken, dan bieden ze je vanzelf een vast contract aan.

Denk er eens over na,

Groeten,
Chris
Life is like a box of chocolats... You never know what you're gonna get...... Except ours. It says: Extra Bitter!


Terug naar “Praktische tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten