Doe er wat aan!

Ben jij het zat om alsmaar je situatie uit te moeten leggen en hoe ging jij hier mee om? Meld dit hier!

Moderators: liddy, emili

Oxigun
Berichten: 17
Lid geworden op: Ma Mei 12, 2003 12:14 am
Locatie: Tilburg
Contact:

Doe er wat aan!

Berichtdoor Oxigun » Ma Mei 19, 2003 4:55 am

Ik had er schoon genoeg van alles steeds maar uit te moeten leggen dus heb ik een site gebouwd. Komt binnen op echte webspace te staan maar de inhoud staat er al (ver).

http://cancer.oxipage.nl

zijn er nog meer mensen die het zo hebben opgelost?
woei!

Oxigun
Berichten: 17
Lid geworden op: Ma Mei 12, 2003 12:14 am
Locatie: Tilburg
Contact:

Berichtdoor Oxigun » Do Mei 29, 2003 12:28 am

er zit iets in om je 'normale' leven er ook bij te zetten maar daar zijn niet zoveel in geinteresseerd als om je 'kanker-leven'. als iemand vraagt hoe het met je gaat dan bedoelen ze de kanker.
(op dat moment draait alles daarom dus dat is best logisch)
woei!

Iris

Berichtdoor Iris » Do Sep 29, 2005 7:01 pm

hoi allemaal,

Ik ben toevallig op deze site terecht gekomen omdat ik wat meer wil weten over hoe ex, tot inzoverre je ex kunt zeggen, kankerpatienten hun leven weer oppakken. zo te lezen zijn jullie daar goed mee op weg.

Hoe was het nu voor jullie om na je ziekteperiode je leven weer op te pakken? K krijg de indruk dat mensen om jullie heen je nog steeds als een kankerpatient behandelen of zien.
Waar heb je behoefte aan?

Ik weet niet of iemand hier op in wil gaan, het zou iig fijn zijn.

Ik zal wat meer over mezelf vertellen. Ik ben nu 4e jaars studente MBRT. Ik wordt dus mede opgeleid voor radiotherapeutisch laborante. Ik volg nu ook een minor Toegepaste Psychologie.
Omdat ik me erg interesseer voor de psychologische kant van kanker en kankerpatienten ben ik daar, mede door mn minor, wat dieper op in aan het gaan. Ik ga een werkstuk maken over hoe je kankerpatienten die gestopt zijn met de behandeling het beste kunt motiveren om hun leven weer op te pakken en daarom wil ik graag weten van kankerpatienten hoe het nu is om je leven weer op te pakken. Om niet meer full time met je ziekte bezig te zijn.

alvast bedankt, en veel sterkte!! groetjes Iris

lotte16
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo Nov 06, 2005 7:30 pm
Locatie: Enter (Overijssel)
Contact:

Berichtdoor lotte16 » Zo Nov 06, 2005 7:47 pm

hey iris,
ik wil je wel helpen maar weet niet of je er veel aan hebt denk het eigenlijk niet!
ik heb net te horen gekregen 1 weekje geleden dat er geen uitzaaiingen gevonden zijn!
toen ik te horen kreeg dat ik kanker had besefte ik het niet!
maar nu heel erg goed en ben nog steeds heel erg verdrietig, ik kan nog niet uit en ben nogheel snel moe waardoorik ook nog niet hele dagen naar school kan, en dus het meeste thuis zit waar ik me best wel verveel!
ik krijg wel veel steun, gelukkig maar:)
maar soms word ik ook wel gek van die reacties en vragen over hoe het met met gaat het is natuurlijk wel lief van iedereen maar word er moe van om telkens weer hetzelfde te vertellen;)
maar ik wou je helpen maarja kijk maar wat je er mee kunt;)
xxxx en lief mij lotte

Iris

Berichtdoor Iris » Di Nov 08, 2005 9:24 pm

Hey Lotte,

Allereerst wat lief dat je reageerde op mijn berichtje!! Heel erg bedankt! Ik heb mijn onderwerp een beetje aangepast, omdat het niet haalbaar was, dus ik kan je berichtje niet meer gebruiken, maar ik ben wel blij dat je de moeite deed om ff te reageren!!

Wat fijn dat er geen uitzaaiingen geconstateerd zijn!! Dat lijkt me al een hele overwinning en geruststelling!!

Ik kan me voorstellen dat je moe wordt van de hele tijd uitleggen aan iedereen. Het is idd lief bedoed maar ik kan me voorstellen dat je daar soms echt geen gehoefte aan hebt!

Ik wens je heel veel sterkte verder!! Kop op hé meis!!

veel liefs Iris


Terug naar “Genoeg van uitleggen?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten