Onderzoekje over de omgang met kanker

Heb je praktische tips t.a.v. psychosociale begeleiding? Of andere zaken die verbetering kunnen gebruiken? Meld dit hier!

Moderators: liddy, emili

Mnsk
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo Mei 16, 2012 11:39 am

Onderzoekje over de omgang met kanker

Berichtdoor Mnsk » Vr Mei 18, 2012 5:49 pm

Hallo allemaal,

Wij hebben voor Nederlands een opdracht gekregen we moeten een documentatiemap maken. Hierbij moet je een eigen onderwerp en onderzoeksvraag formuleren. Ik heb als onderwerp gekozen: Wat doet kanker met jou familie(relatie)? (de onderzoeksvraag kan veranderen, maar het is wel iets in die trant)
Bij deze opdracht moeten we een groep van 20 tot 40 personen 'interviewen'.
Mijn vraag is:
Heeft iemand van jullie hiermee ervaring? Ik heb het zelf wel meegemaakt, mijn tante is namelijk ook overleden aan deze ziekte....
Ik wil weten hoe het met jullie zat/zit(of met vrienden van jullie die hetzelfde hebben meegemaakt.)
Als jullie enkele feiten ( Wetenschappelijke bewijzen over hoe iemand zich gedraagd als er kanker wordt of is geconstateerd en hoe het zit met je gevoelens als je iemand verliest aan deze ziekte) kennen.Ik wil graag in contact komen met mensen die hetzelfde lot hebben, of mensen die zijn genezen van kanker, of mensen die nogsteeds kanker hebben.

Willen jullie het mij aub helpen?
Ik heb het hard nodig, want ik heb nog een kleine maandje om dit alles te verwerken in mijn documenatiemap!

Alvast bedankt!:)

Terug naar “Praktische tips t.a.v. psychosociale begeleiding”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten