KRO - Liefde voor Later zoekt gezinnen

Hier worden oproepen geplaatst van radio en tv programmamakers.
Deze berichten dienen ook gemeld te worden
bij redactie@diagnose-kanker.nl

Moderators: liddy, emili

Liefde voor Later
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr Apr 11, 2014 10:14 am

KRO - Liefde voor Later zoekt gezinnen

Berichtdoor Liefde voor Later » Vr Apr 11, 2014 10:46 am

Voor het tweede seizoen van het KRO-programma Liefde voor Later zijn we op zoek naar gezinnen waarvan vader of moeder ongeneeslijk ziek is.

Misschien heb je vorige zomer het programma Liefde voor Later gezien? In dit programma probeert Anita Witzier ongeneeslijk zieke vaders en moeders te helpen met het verzamelen van herinneringen voor hun kinderen in een herinneringsdoos. Herinneringen over wie je bent en wat je belangrijk vindt in het leven. Ook filmen we in Liefde voor Later leuke en mooie momenten met het gezin. Hierdoor ontstaat een bijzonder portret, een waardevol document voor later. Ondanks dat het onderwerp natuurlijk heel verdrietig is, proberen we er een positief programma van te maken. Mocht je het programma niet gezien hebben, dan zou je de afleveringen nog kunnen bekijken op internet.

Voor een tweede serie van Liefde voor Later zijn we op zoek naar vaders en moeders die graag iets moois voor hun kinderen willen achterlaten. We zoeken ouders van wie de kinderen nog thuis wonen, dus ongeveer tussen de nul en achttien jaar.
Lijkt het je wat om zo'n document voor later achter te laten, informeer dan vrijblijvend bij mij wat het in zou houden om mee te doen. In ieder geval maken we het programma echt samen en krijg je ook altijd, voordat we het programma uitzenden, de beelden te zien.

Wil je meer informatie? Bel of mail mij dan gerust! Mijn telefoonnummer is 035-7508218 en mijn mailadres hilde.kuiper@skyhightv.nl.

Hartelijke groet,
Hilde Kuiper
redacteur Liefde voor Later
Skyhightv

Terug naar “Radio en tv”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten