vermoeidheid, rook...

Ondervind jij belemmeringen bij het uitgaan? Schaam je je voor een gevolg van de behandeling, of heeft het een andere reden? Deel het hier! want herkenning is erkenning.

Moderators: liddy, emili

Joyce
Berichten: 7
Lid geworden op: Di Mei 24, 2005 10:37 am
Locatie: Geertruidenberg
Contact:

Berichtdoor Joyce » Ma Mei 30, 2005 7:09 pm

Hoi hoi,

In december ben ik geopereerd en na de operatie ben ik gestart met het bestralen van zowel mijn hoofd als mijn gehele rug.
half maart had ik mijn laatste bestraling en sindsdien is die vermoeidheid alleen maar erger geworden lijkt wel.
Ik ben al klaar met school en was net een half jaar aan 't werk toen deze ellende begon.
Ik werk in een verpleeghuis op de dementenafdeling, maar ik kan voorlopig nog niet werken.
ten eerste moet ik daar met de auto heen en door die operatie en medicijnen mag ik voorlopig nog geen auto rijden.
ten tweede kan ik dat gewoon nog niet aan...ik ben al kapot als ik alleen mijn schoenen maar aan wil trekken!!
maar ik kan me daar niet bij neerleggen dus push mezelf vaak tot t uiterste met als gevolg dat ik dan een paar dagen flinke hoofdpijn heb!

groetjes Joyce

emili
Berichten: 48
Lid geworden op: Zo Apr 06, 2003 4:27 pm

Berichtdoor emili » Ma Mei 30, 2005 7:53 pm

hoi Joyce,

ik weet niet waar je behandeld bent, maar is er bij jou weleens gesproken over herstel en balans? dat doen ze ook in breda... ik heb daar ook leren omgaan met m'n grenzen en ben daar echt sterker geworden.. ik heb er veel aan gehad... Zoals het nu gaat bij jou gaat het nog echt niet lekker he.. Ik heb verder niet veel ervaring met mensen die een hersentumor hadden.. dus ik heb verder geen gerichte tips.. maar in het revalidatie centrum (waar herstel en balans gegeven word) kunnen ze misschien wel veel voor je betekenen! Zodat je weer wat meer kunt doen misschien dan nu?

maar oke...
zelf ben ik op dit moment helemaal op, na een drukke vorige week.. dus ik stop er mee ;)

sterkte en succes in elk geval..

emili

Joyce
Berichten: 7
Lid geworden op: Di Mei 24, 2005 10:37 am
Locatie: Geertruidenberg
Contact:

Berichtdoor Joyce » Vr Jun 03, 2005 11:26 am

heej,

nee, er is bij mij nooit over herstel en balans gesproken!!
daar ga ik nog achteraan, want zo kan het ook niet!
heel erg bedankt voor de tip!!!

groetjes Joyce


Terug naar “Belemmeringen bij het uitgaan”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten