contact met dr. Vogl

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
aagje
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Di 30 Dec 2008 02:48

contact met dr. Vogl

Berichtdoor aagje » Za 21 Feb 2009 16:38

hallo,

Mijn vader wil zich laten behandelen door dr. Vogl en probeert hem al sinds enige tijd te bereiken via email maar krijgt geen reactie. Kan iemand mij vertellen hoe hij bmet deze arts in contact kan komen?

alvast bedankt.

ritter
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Ma 11 Sep 2006 03:30

Re: contact met dr. Vogl

Berichtdoor ritter » Zo 22 Feb 2009 13:49

hallo aagje

Ik zal uw vader ten zeerste afraden met deze arts in zee te gaan. Zijn praktijken zijn niet bewezen en het kost de patienten erg veel geld.

aagje
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: Di 30 Dec 2008 02:48

Re: contact met dr. Vogl

Berichtdoor aagje » Di 24 Feb 2009 15:50

hmm wat apart ik heb juist gehoord dat dr. vogl wel te vertrouwen is en dr. gorter niet... kan iemand mij hier antwoord op geven, behalve dan dat het afgeraden wordt. Mijn vader is ook aan de chemo, maar wil dit er misschien bij doen.

ritter
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Ma 11 Sep 2006 03:30

Re: contact met dr. Vogl

Berichtdoor ritter » Za 28 Feb 2009 07:17

Hallo aagje

Misschien moet ik wat genuanceerder in mijn uitspraken zijn. Er zullen ongetwijfeld patienten baat hebben bij de behandeling van dr. vogl. Echter ik heb in de praktijk 2 mensen meegemaakt die er zijn geweest, het kostte ze veel geld en de behandeling heeft geen baat gehad. Er werd toen aangegeven dat zijn behandelingsmethoden volop in onderzoek zijn, maar er geen duidelijkheid bestaat of zijn behandeling een meerwaarde hebben in de kankertherapie. In de wereld van medicijnen moet het uitdrukkelijk een beter medicijn zijn met het liefste minder bijwerkingen dan de bestaande medicijnen.
Maar als u goede berichten heeft gehoord en vertrouwen heeft in dr vogl, wie ben ik dan om te zeggen dat u daar niet heen moet gaan. Voor hetzelfde geld heeft uw vader er wel baat bij.
Ik wilde alleen maar aangeven dat er een heel regiment aan "artsen"zijn die beweren een anti-kankertherapie te hebben ontwikkeld, waarbij veel geld wordt betaald, maar het effect van het medicijn niet goed bestudeert wordt. En ik vind dat dat voorkomen moet worden dat ernstig zieke mensen ook nog eens vele duizenden euro's moeten betalen.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: contact met dr. Vogl

Berichtdoor liddy » Za 28 Feb 2009 13:11

Ik ben blij met de reactie van Ritter.
Hetzelfde in iets andere woorden, ik ken niemand die zoiets gedaan heeft.

Ieder heeft recht op zijn/haar eigen mening, mits hij/zij zich maar blijft realiseren dat hij/zij als kankerpatiënt geneigd kan zijn
om alles aan te pakken als dat een sprankje hoop geeft. Er zijn 'artsen' die daar misbruik van maken en enkel op je geld uit zijn.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten