hallo
ik heb last van blauwe plekken nachtelijk zweten gewichtsverlies en bloeden met tanden poetsen
maar dit zou ook te verklaren kunnen zijn met dat ik een dieet heb gevolgd en dat nu mijn stofwisseling goed werkt.
had al eens eerder last van bloeduitstortingen op mn boven benen maar daar had ik eerst jeuk en als ik gekrabt had kreeg ik grote bloeduitstortingen! de huisarts dacht toen dat het lag aan stoppen met medicijnen en afvallen via de gewichtspraktijk met een dieet speciaal op mij afgestemd! de gewichtsconsulente dacht toen ik zei dat ik nu nog steeds afviel terwijl ik weer gewoon alles eet dat mijn stofwisseling nu weer goed werkt.
maar nu ga ik zeer binnenkort op vakantie en als ik nu naar de huisarts ga en ik moet het ziekenhuis in( wat ik niet verwacht) dan kan ik niet op vakantie en dat heb ik nou net heel hard nodig!
nu is mijn vraag als ik niet alle sympthomen heb die er op de site staan heb ik dan ook kans op leukemie? ik maak me een beetje zorgen!
liefs mij
kan dit leukemie zijn?
-
- Lid
Re: kan dit leukemie zijn?
hallo raki,
de vraag of het leukemie is kan alleen een arts zeggen.
vraag het aan je arts voor je op vakantie gaat.
dan ga je ook met een geruster gevoel weg.
zeg erbij wat je klachten zijn en je angst.
als het zowel zou zijn,dan gaat je gezondheid toch voor.
kan me voorstellen dat je bang bent,het zijn ook wat klachten bij elkaar.
veel sterkte stoffeltje
de vraag of het leukemie is kan alleen een arts zeggen.
vraag het aan je arts voor je op vakantie gaat.
dan ga je ook met een geruster gevoel weg.
zeg erbij wat je klachten zijn en je angst.
als het zowel zou zijn,dan gaat je gezondheid toch voor.
kan me voorstellen dat je bang bent,het zijn ook wat klachten bij elkaar.
veel sterkte stoffeltje
hey
ik heb net gebeld met de assistente van de huisarts! dus ik heb ff uitgelegd dat ik volgende wk wel heel graag op vakantie wil! nu zou ze vragen aan de huisarts of hij mij vanmorgen ff wil bellen! dus ik wacht het in spanning af!
liefs dianne
ik heb net gebeld met de assistente van de huisarts! dus ik heb ff uitgelegd dat ik volgende wk wel heel graag op vakantie wil! nu zou ze vragen aan de huisarts of hij mij vanmorgen ff wil bellen! dus ik wacht het in spanning af!
liefs dianne
-
- Lid
hoi dianne ,
goed dat je ff gebeld hebt.
het geeft je toch een gerust gevoel als je dan op vakantie kan gaan.
je kan ook bekijken waar op je vakantie plaats een arts zich bevind,als je nog bang bent.
sterkte stoffeltje
goed dat je ff gebeld hebt.
het geeft je toch een gerust gevoel als je dan op vakantie kan gaan.
je kan ook bekijken waar op je vakantie plaats een arts zich bevind,als je nog bang bent.
sterkte stoffeltje

hey
de huisarts vond het nie noodzakelijk om nu langs te komen hij heeft me weer een eind gerustgesteld!
als mijn vakantie gewoon doorgaat( vanwege dat er een leidinggevende borstkanker heeft en geopereerd wordt in die wk) dan mag ik na de vakantie langskomen als het dan nog zo is! als mn vakantie nie doorgaat mag ik in die wk komen! maar ik hoefde nie op stel en sprong te komen want het klonk nie echt ernstig en ik ben ook nie doodziek ofzo
de huisarts vond het nie noodzakelijk om nu langs te komen hij heeft me weer een eind gerustgesteld!
als mijn vakantie gewoon doorgaat( vanwege dat er een leidinggevende borstkanker heeft en geopereerd wordt in die wk) dan mag ik na de vakantie langskomen als het dan nog zo is! als mn vakantie nie doorgaat mag ik in die wk komen! maar ik hoefde nie op stel en sprong te komen want het klonk nie echt ernstig en ik ben ook nie doodziek ofzo
-
- Lid
hoi dianne,
voorlopig ben je wat gerust gesteld,geniet van je vakantie.
en probeer je zorgen even apart te zetten.
een fijne vakantie!
stoffeltje
voorlopig ben je wat gerust gesteld,geniet van je vakantie.
en probeer je zorgen even apart te zetten.
een fijne vakantie!

stoffeltje
hey
dankjewel ik ga het zeker proberen! hoop maar dat die nu wel doorgaat omdat die ene leidinggevende die wk geopereerd wordt aan borstkanker kan zij natuurlijk nie mee als leidinggevende! dus ze zijn nu hard op zoek naar een andere maar als dat nie lukt.... tja
maar als mn vakantie doorgaat zal ik zeker proberen te genieten! ondanks mijn klachten en ondanks dat die leidinggevende die vorig jaar wel mee was en bijna iedereen die nu ook meegaat haar kent nu zo ziek blijkt te zijn!
liefs dianne
dankjewel ik ga het zeker proberen! hoop maar dat die nu wel doorgaat omdat die ene leidinggevende die wk geopereerd wordt aan borstkanker kan zij natuurlijk nie mee als leidinggevende! dus ze zijn nu hard op zoek naar een andere maar als dat nie lukt.... tja
maar als mn vakantie doorgaat zal ik zeker proberen te genieten! ondanks mijn klachten en ondanks dat die leidinggevende die vorig jaar wel mee was en bijna iedereen die nu ook meegaat haar kent nu zo ziek blijkt te zijn!
liefs dianne
Terug naar “Vraag en antwoord”