hormoontherapie
hormoontherapie
wie heeft ervaring met een hormoontherapie bij een palliatieve behandeling bij borstkanker? Ik word dit jaar 49 jaar en de extrabobbel die ik al een paar jaar weet, heb ik ook eens wat, is al te groot om te opereren. Niet dat ik er last van heb, ik voel me er prima bij, maar mijn omgeving heeft er wel erge problemen mee. Kun je gewoon blijven doorwerken, waar moet je op letten, wat gebeurt er als je niets doet?Is er nog iemand die zich hier in herkent?Ik wil graag emailen?
hormoontherapie
irene,
ik ben 46 en heb 2x borstkanker gehad. na de tweede keer hormoontherapie, dit sinds aug.2000. heb daarna 2x weer ''bobbeltjes'' gehad op verdachte plaatsen (oksel, hals) maar bleek gelukkig loos alarm.
mijn hormoontherapie bestaat uit een implantaat elke 3 maanden en elke dag 1 tablet tamoxifen, dit waarschijnlijk gedurende 5 jaar. word jij niet bestraald irene en wat is je aangeboden als hormoontherapie? en waarom kun je niet geopereerd worden?
ik geloof dat ik meer vragen heb dan antwoorden....
ik ben 46 en heb 2x borstkanker gehad. na de tweede keer hormoontherapie, dit sinds aug.2000. heb daarna 2x weer ''bobbeltjes'' gehad op verdachte plaatsen (oksel, hals) maar bleek gelukkig loos alarm.
mijn hormoontherapie bestaat uit een implantaat elke 3 maanden en elke dag 1 tablet tamoxifen, dit waarschijnlijk gedurende 5 jaar. word jij niet bestraald irene en wat is je aangeboden als hormoontherapie? en waarom kun je niet geopereerd worden?
ik geloof dat ik meer vragen heb dan antwoorden....
Terug naar “Vraag en antwoord”