eierstokkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
kimhorn40@hotmail.com

eierstokkanker

Berichtdoor kimhorn40@hotmail.com » Di 19 Aug 2003 00:46

Sinds drie dagen is er bekend dat mij moeder van 47 jaar eierstokkanker heeft.
De verdere gang van zaken zijn nog niet duidelijk daar krijgen we over drie dagen antwoord op.
Wat de doktoren wel konden zeggen dat er op haar longvliesjes ook kanker celletjes waren geconstateerd.
Ik weet niet waar ik aan toe ben en zou ook graag meer willen weten over deze kankersoort.
Wie kan mij meer vertellen over eierstokkanker, en wie maakt op dit moment hetzelfde mee.
Hoe moet ik ermee omgaan hoe kan ik mij moeder steunen ik weet mij totaal geen raad en ben op dit moment ook intens ongelukkig.
Groetjes, kim van den horn

Gast

Berichtdoor Gast » Za 23 Aug 2003 22:18

beste Kim ,ik kan me voor stellen dat je inenin ongelukkig bent op dit moment,maar als je straks wat meer info hebt en alles wat beter begrijpt voel je vast al weer wat rustiger.Ik kan je helaas niet de info geven waar naar naat zoekt,maar onder het onderwerp dringendt advies staat een telefoonnummer van de kankerbestrijding misschien heb je daar wat aan.

Op dit moment ben ik zelf ook ziek,ik heb barmoederhalskanker.
Na veel vragen en veel praten kan je het straks echt wel een plekje geven.Tegenwoordig kan er zo veel.
Je moeder steunen is moeilijk en zwaar,maar samen veel praten en af en toe ook eens lachen brengt jullie heel ver.Het is echt een rare ziekte,er zitten zelfs positieve dingen in.Maar die tijd komt nog wel,je moet het eerst eens gaan plaatsen in je leven,en sterk zijn,Ik zal je wat kracht sturen.

Il hoop dat je hier wat aan hebt,Liefs jes. :?

Gast

Berichtdoor Gast » Za 23 Aug 2003 22:20

Anonymous schreef:beste Kim ,ik kan me voor stellen dat je inenin ongelukkig bent op dit moment,maar als je straks wat meer info hebt en alles wat beter begrijpt voel je vast al weer wat rustiger.Ik kan je helaas niet de info geven waar naar naat zoekt,maar onder het onderwerp dringendt advies staat een telefoonnummer van de kankerbestrijding misschien heb je daar wat aan.

Na veel vragen en veel praten kan je het straks echt wel een plekje geven.Tegenwoordig kan er zo veel.
Je moeder steunen is moeilijk en zwaar,maar samen veel praten en af en toe ook eens lachen brengt jullie heel ver.Het is echt een rare ziekte,er zitten zelfs positieve dingen in.Maar die tijd komt nog wel,je moet het eerst eens gaan plaatsen in je leven,en sterk zijn,Ik zal je wat kracht sturen.

Heel veel sterkte.

JES

Berichtdoor JES » Za 23 Aug 2003 22:21

Anonymous schreef:
Anonymous schreef:beste Kim ,ik kan me voor stellen dat je inenin ongelukkig bent op dit moment,maar als je straks wat meer info hebt en alles wat beter begrijpt voel je vast al weer wat rustiger.Ik kan je helaas niet de info geven waar naar naat zoekt,maar onder het onderwerp dringendt advies staat een telefoonnummer van de kankerbestrijding misschien heb je daar wat aan.

Heel veel sterkte.

Terug naar “Vraag en antwoord”