Onderbuikpijn(eierstokken) extreme vermoeidheid, etc

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
zfzl
Lid

Onderbuikpijn(eierstokken) extreme vermoeidheid, etc

Berichtdoor zfzl » Di 28 Sep 2010 20:34

Hallo allemaal,

Zal me eerst eventjes voorstellen:26 jarige moeder van 2 gezonde dochters.

Mijn ernstige zorgelijke vraag is over mijn gezondheid.
Ben al ruim 2,5 jaar beetje aan het kwakkelen met mijn gezondheid, het is begonnen na de geboorte van mijn jongste dochtertje. Buik begon dikker te worden, kreeg allemaal vage klachten zoals verstopping, bloed in ontlasting, zenuwpijn in mijn rug.. Hiervoor bij een internist gekomen; uitgebreid bloedonderzoek, ct scan, echo's. Niets is eruit gekomen, echter werd er een spastische darm vast gesteld.. waar ik overigens nooit in heb geloofd maar goed.
Nu ruim een half jaar verder na de onderzoeken, heb ik ontzettend last van stekende/kloppende eierstokken( waar ik destijds ook last van ondervond), althans het lijken de eierstokken, in de onderbuik, kan geen strakke broeken meer aan( ontzettende pijn in mijn onderbuik) en zo'n extreme vermoeidheid al ruim een week lang.. Lig elke dag al om 18.00 uur in bed als het even lukt en slaap tot de volgende dag 7.30. Ook is mijn eetlust totaal verdwenen, en begin langzaam af te vallen. Ben gewoon slap en lusteloos van de moeheid. Ook niet geheel onbelangrijk om te melden, heb sinds dat ik die extreme vermoeidheid ervaar, ook last van tintelende vingers aan mijn linker hand!

Graag zou ik horen van anderen die dit hebben gelezen of ze het misschien herkennen, of dat iemand mij kan helpen door de "ernst" van de situatie in te gaan zien.. of om mij gerust te stellen. Zijn er misschien personen die dit ervaren hebben en die nu weten wat het is?
Ik wil morgen mijn huisarts even inlichten over mijn extreme vermoeidheid.

Hoop echt op reacties..

Groetjes

stoffeltje
Lid

Re: Onderbuikpijn(eierstokken) extreme vermoeidheid, etc

Berichtdoor stoffeltje » Di 28 Sep 2010 21:26

hoi,
goed dat je een afspraak gemaakt hebt met de arts!
zou zelf ook bezorgt raken.
zet vragen en angsten duidelijk op papier en laat als het kan iemand meegaan.
ik hoop dat je morgen meer weet, zal voor je duimen.
sterkte stoffeltje..

Terug naar “Vraag en antwoord”