Beste leden,
Ik heb nu sinds een tijd last van pijn tussen mijn billen. Het rare ervan is, dat het de ene keer wel pijn doet en de andere keer niet.
Nu vandaag ben ik wel erg geschrokken. Bij mijn ontlasting is er erg veel donker rood bloed op het WC papier terecht gekomen, en het blijft maar bloeden.
Ik heb hiervoor al meerdere keren wat bloed op het WC papier gezien, maar niet zo veel als dat van nu.
Ik heb geen pijn, enkel alleen nu een vervelend gevoel en stress omdat ik met rare gedachtes aan het rond lopen ben.
Ik zou het fijn vinden als er iemand is die mij kan vertellen wat het probleem nou kan zijn.
Ik durf niet naar de huisarts, omdat ik het veel te raar vind om dit verhaal bij hem neer te gaan leggen.
Mochten het aambeien zijn; is er gewoon een middeltje verkrijgbaar in de winkel waarmee het probleem weggaat?
Mvg,
JohnFinest
Heb ik darmkanker?
Re: Heb ik darmkanker?
Een huisarts heeft veel liever dat hij/zij het wel mag bekijken.
Je hebt namelijk uitwendige en inwendige aambeien.
De zalfjes e.d. die in de winkel te verkrijgen zijn, laten je aambeien niet verdwijnen.
Juist omdat je niet zelf kunt kijken, is een oordeel van je huisarts nodig.
Nee, je hoeft niet gelijk aan kanker te denken als je geen andere klachten hebt.
Je huisarts snapt best dat je er niet graag mee komt en zal je geruststellen omdat hij/zij dit serieus neemt.
Echt gaan hoor, niet mee blijven lopen, want je zorgen maken kost enorm veel energie.
Zorgen die zeer waarschijnlijk niet nodig zijn.
Je hebt namelijk uitwendige en inwendige aambeien.
De zalfjes e.d. die in de winkel te verkrijgen zijn, laten je aambeien niet verdwijnen.
Juist omdat je niet zelf kunt kijken, is een oordeel van je huisarts nodig.
Nee, je hoeft niet gelijk aan kanker te denken als je geen andere klachten hebt.
Je huisarts snapt best dat je er niet graag mee komt en zal je geruststellen omdat hij/zij dit serieus neemt.
Echt gaan hoor, niet mee blijven lopen, want je zorgen maken kost enorm veel energie.
Zorgen die zeer waarschijnlijk niet nodig zijn.
Terug naar “Vraag en antwoord”