Crossover bij borstkanker.

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Cora

Crossover bij borstkanker.

Berichtdoor Cora » Do 30 Okt 2003 15:50

Vorig jaar mei is bij mij mijn rechter borst geamputeerd en okseltoilet uitgevoerd. Daarna heb ik 4 chemo-kuren en 25 bestralingen gehad en ben Aromasin gaan slikken. In juni dit jaar is er een bobbel in mijn hals aan de linker kant geconstateerd, die kwaadaardig bleek te zijn. Dit is een z.g. crossover. Nu heb ik weer 30 bestralingen gehad en ben over gegaan op Tamoxifen 40. Het is geslonken maar niet weg.
Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

Marlieke

Voor Cora

Berichtdoor Marlieke » Wo 05 Nov 2003 12:23

Hoy Cora ,

Spijtig dat je nog geen reactie hebt gekregen op jou berichtje . Nu moet ik wel zeggen dat het bij mij ook niet is wat jij hebt . Het gevolg van de borstkanker nu bijna 4 jaar geleden , waarbij ik ook chemo en bestralingen heb gehad is dat er nu Bot-Metastase is ontdekt in mijn hals en rug . Maar voordien nam ik Nolvadex en nu neem ik Aromasin en die houd bij mij de kanker stabiel . Raar hé hoe een medikatie verschillend kan werken van persoon tot persoon . Heb ook bestralingen gehad en krijg om de 4 weken zometa ( baxters ). IK hoop echt voor jou dat je nog reacties krijgt op jou berichtje , moet gewoon ! Er zal wel iemand zijn die ook zoiets heeft meegemaakt . Wens je heel veel sterkte toe !

Groetjes ,
Marlieke ,

Terug naar “Vraag en antwoord”