afwijkende cellen gevonden

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
only52
Lid

Re: afwijkende cellen gevonden

Berichtdoor only52 » Zo 29 Mei 2011 12:47

wat goed dat er geen uitzaaiingen waren en gelukkig dat ze de tumor hebben kunnen weghalen
fijn om te horen dat het mogelijk is
maar dat had ik al van meerdere mensen gehoord en ja dat hou ik ergens ook wel in mijn achterhoofd
maar misschien ben ik wel een doemdenker normaal zie ik overal wel een lichtpunt maar ik moet hierbij constateren dat het er nu niet is en daar schaam ik me best voor
vechten in deze situatie dat zeggen ze tegen mij nu dus ook maar sorry ik zeg dan het is wel kanker he een doodelijke ziekte maar misschien zit ik er wel helemaal naast zal in elk geval mijn best ervoor doen
ben jij nu kankervrij????
geen bestraling of zo nodig???

only52
Lid

Berichtdoor only52 » Zo 29 Mei 2011 12:53

hoi louise
op mijn eerste mri van mijn bekken in januari 2011 was helemaal niks te zien geen afwijkingen helemaal niks vreemds alles was goed ik krijg nu dinsdag 31mei een tweede mri van mijn bekken en daarop zou dan de tumor en eventuele uitzaaingen te zien moeten zijn . ja ik weet dat als je geopereerd kunt worden ze dan misschien wel de tumor weg kunnen halen maar heb hier ook gelezen dat er bij velen de kanker weer terug komt en dat is erg angstig allemaal
ja ben inderdaad heel erg geschrokken temeer daar ik nog maar 2maanden ongeveer last van contactbloedingen had eerder niet en ook verder niets dus ik dacht helemaal niet aan kanker

jada
Lid

Berichtdoor jada » Zo 29 Mei 2011 15:13

kan me heel goed voorstellen dat je erg geschrokken bent, en nogmaals de goede verhalen worden vergeten en je onthoud nu eenmaal de slecht verhalen. Je mag ook best even de tijd nemen om angstig te zijn en ik denk dat bij iedereen die kanker heeft de angs dat het niet goed afloopt wel aanwezig is. Overigens vind ik niet dat mensen die het niet redden niet genoeg gevochten hebben, iedereen met deze rotziekte gaat de strijd aan, je hebt immers geen keus. Dus gewoon even rouwen en treuren en dan de strijd met volle kracht aangaan.

only52
Lid

Berichtdoor only52 » Zo 29 Mei 2011 16:12

dank je wel jada ook ik probeer zeker wel de strijd aan te gaan ik vind al de mensen hier erg moedig
eerst wilde ik nergens meer heen want zo praten ik ik ging dood ik had kanker maar ik ben vannacht thuisgekomen
ik was twee dagen weg geweest met mijn gezin dus had ondanks dat ik niks meer wilde toch de moed weer opgepakt en ben toch gegaan .
nu leef ik toe naar aanstaande dinsdag 31mei dan krijg ik mri van mijn bekken .
de uitslag moet ik zelf meenemen naar rotterdam ik heb al kopie aangevraagd want ook deze mri wil ik hebben .
ik heb afgelopen week de mri van januari gevraagd en ook gelijk gekregen .
nog niet durven bekijken wat een watje ben ik he
en dan volgende week dinsdag is er dan hopelijk iets meer duidelijkheid
heb vraagje wisten jullie het gelijk of duurde het ivm onderzoeken langer
ik bedoel ik heb op 7 juni slechts eerste gesprek vraag me af zouden ze die dag ook iets meer kunnen zeggen en gaan ze ook al wat doen

liddy
Senior Lid

Berichtdoor liddy » Zo 29 Mei 2011 20:17

Op 7 juni gaan ze eerste de mri bekijken en het kan zijn dat jouw mri eerst in het team besproken gaat worden, voordat jij je uitslag krijgt.
In Rotterdam zullen ook de mri van januari met die van mei willen vergelijken.
Het is niet te zeggen of je nu wel of niet op 7 juni al te horen krijgt wat ze er van denken en wat ze willen gaan doen.
Tijdens al die onderzoeken is het een grote lastige oefening in geduld.

Wat enorm goed van je om even weg te gaan met de familie.
Heb je fijne dagen gehad?

only52
Lid

Berichtdoor only52 » Zo 29 Mei 2011 21:14

hoi liddy
bedankt voor je heldere uitleg zal dus gewoon nog meer geduld moeten hebben hoop alleen dat het niet te lang gaat duren
ben bezorgd omdat ik denk van ja die tumor groeit immers gewoon verder dus denk ik hoop dat het snel is dat ik wat weet
ja heb het best fijn gehad heb er wel steeds aan moeten denken maar er waren ook momenten van niet en die koester ik
hebben ook weer eens lekker gelachen dus ja al met al goed om gewoon te gaan
dank je dat ik hier toch steeds mijn verhaal kwijt kan en iedereen bedankt voor jullie reacties

riaw
Lid

Berichtdoor riaw » Ma 30 Mei 2011 19:29

inderdaad even er uit helpt,ik ben ook vaker even weg geweest gedurende de onderzoeken,en voor ik de uitslag binnen had.
Geduld is dan best moeilijk op te brengen,maar afleiding zoeken helpt zeker.

Hopelijk hoef je niet te lang te wachten voor je weet waar je aan toe bent,maar weet uit eigen ervaring dat elke dag te lang is,en je inderdaad afvraagt wat doet die tumor in die tijd,dat maakt je erg onzeker.

Probeer daar niet te zeer in te blijven hangen,en probeer positief te blijven,hoe moeilijk dat af en toe ook is.

Ik wens je sterkte en blijf dit in ieder geval volgen.

only52
Lid

Berichtdoor only52 » Di 31 Mei 2011 19:42

dank je wel meis heb de mri achter de rug duurde 1uur lang !!!! vond het wel lang duren deze keer weet niet of dit goed of juist slecht teken is krijg de uitslag als alles mee zit pas 7juni in rotterdam krijg de mri mee op cd rom maar hij wordt ook alvast gefaxt samen met de bloeduitslagen naar rotterdam dus nu is het duimen en hopen dat de dagen snel voor bij gaan

Terug naar “Vraag en antwoord”