Hallo allemaal,
Zijn er mensen onder jullie die ervaring hebben met Mylofibrose? Ik hoop dat mensen mij kunnen schrijven over persoonlijke ervaringen over deze ziekte.
Deze siekte is nl bij mijn beste vriendin geconstateerd en ik heb haar beloofd om ervaringen aan haar door te mailen, aangezien zij zelf momenteel veel te overstuur is over de diagnose...........
Hartelijk dank en voor diegenen die deze ziekte hebben: heel veel sterkte en beterschap!!!
Myelofibrose en ervaringen
Re: Myelofibrose en ervaringen
[quote="Anonymous"]Hallo allemaal,
Zijn er mensen onder jullie die ervaring hebben met Mylofibrose? Ik hoop dat mensen mij kunnen schrijven over persoonlijke ervaringen over deze ziekte.
Deze siekte is nl bij mijn beste vriendin geconstateerd en ik heb haar beloofd om ervaringen aan haar door te mailen, aangezien zij zelf momenteel veel te overstuur is over de diagnose...........
Hartelijk dank en voor diegenen die deze ziekte hebben: heel veel sterkte en beterschap!!![/quote]
Hartelijk dank en voor diegenen die deze ziekte hebben: heel veel sterkte en beterschap!!![/quote]
Myelofibrose
Lotgenotencontact is mogelijk voor myelofibrosepatienten via een
e-mailgroep. Om lid te worden moet je je inschrijven via :
http://groups.yahoo.com/group/bloedziekten
Je kunt ook kijken op www.bloedziekten.nl
De mensen van deze site kunnen je ook verder helpen
e-mailgroep. Om lid te worden moet je je inschrijven via :
http://groups.yahoo.com/group/bloedziekten
Je kunt ook kijken op www.bloedziekten.nl
De mensen van deze site kunnen je ook verder helpen
Re: Myelofibrose
[Voor mensen met myelofibrose is op 14 juli 2003 de MPD Stichting opgericht.
Deze patiëntenorganisatie verzorgt voor o.a. myelofibrose patiënten:
- Informatieverstrekking
- Lotgenotencontact
- Belangenbehartiging
Wanneer u zich aanmeldt als donateur, dan ontvangt u behalve een patiëntenfolder over myelofibrose ook een artsenbrochure en 3 keer per jaar een nieuwsblad met de meest up-to-date informatie over deze ziekte.
Kijk voor opgave en nadere info op www.MPD-Stichting.nl of bel naar 079-3432423
Deze patiëntenorganisatie verzorgt voor o.a. myelofibrose patiënten:
- Informatieverstrekking
- Lotgenotencontact
- Belangenbehartiging
Wanneer u zich aanmeldt als donateur, dan ontvangt u behalve een patiëntenfolder over myelofibrose ook een artsenbrochure en 3 keer per jaar een nieuwsblad met de meest up-to-date informatie over deze ziekte.
Kijk voor opgave en nadere info op www.MPD-Stichting.nl of bel naar 079-3432423
Terug naar “Vraag en antwoord”