uitzaaiing in nekwervel

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
fleurtjeamber

uitzaaiing in nekwervel

Berichtdoor fleurtjeamber » Do 15 Jan 2004 13:59

Hoi,

Kan iemand mij iets vertellen over borstkanker met uitzaaiingen in bot, lever en nekwervel? M.n. iets over prognose, ervaring etc...

Alvast bedankt

amber

Gast

Berichtdoor Gast » Do 15 Jan 2004 16:11

hallo Fleurtjeamber, kijk eens op www.borstkanker.net dit is een heel informatieve site, waar je ook vragen kunt stellen.

Gast

Berichtdoor Gast » Vr 16 Jan 2004 00:18

Hoi,

Op die site kom ik al heel lang, maar zij geven geen prognoses meer. Het zijn daar ook m.n. artsen die antwoord geven, en ik wil juist ervaringen van anderen horen!

Amber

Bonny

Berichtdoor Bonny » Ma 02 Feb 2004 14:17

Heb uitzaaiingen borstvlies (ongeneeslijk)ze proberen het stabiel te houden door eerst Tamoxifen, daar werd ik ressistent voor gevolg uitzaaiingen in mijn hals, borstbeen ,sleutel been, tiende rib, kreeg toen Arimidex 4 jaar gebruikt, weer ressistent ,gevolg weer uitzaaiingen op de botten, schedeldak,schouders, wervelkolom op 3 plaatsen, en in het hersenvlies,
gelijk CMF kuur gehad, en nu heb ik weer Tamoxifen. in de hoop dat het het weer oppak, gebeurt dat niet dan wordt het waarschijnlijk weer chemo.
Ik krijg ook om de 4 weken een APD infuus dat is voor de botten.
Groetjes Bonny

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 02 Feb 2004 22:51

[quote="Bonny"]Heb uitzaaiingen borstvlies (ongeneeslijk)ze proberen het stabiel te houden door eerst Tamoxifen, daar werd ik ressistent voor gevolg uitzaaiingen in mijn hals, borstbeen ,sleutel been, tiende rib, kreeg toen Arimidex 4 jaar gebruikt, weer ressistent ,gevolg weer uitzaaiingen op de botten, schedeldak,schouders, wervelkolom op 3 plaatsen, en in het hersenvlies,
gelijk CMF kuur gehad, en nu heb ik weer Tamoxifen. in de hoop dat het het weer oppak, gebeurt dat niet dan wordt het waarschijnlijk weer chemo.
Groetjes Bonny[/quote]

Hoi Bonny,

Hoe voel je je daar bij?
Hebben de artsen iets gezegd over prognoses?

fleur

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 02 Feb 2004 22:53

Bonny schreef:Heb uitzaaiingen borstvlies (ongeneeslijk)ze proberen het stabiel te houden door eerst Tamoxifen, daar werd ik ressistent voor gevolg uitzaaiingen in mijn hals, borstbeen ,sleutel been, tiende rib, kreeg toen Arimidex 4 jaar gebruikt, weer ressistent ,gevolg weer uitzaaiingen op de botten, schedeldak,schouders, wervelkolom op 3 plaatsen, en in het hersenvlies,
Groetjes Bonny

Hoi Bonny,

Hoe voel je je daar bij?
Hebben de artsen iets gezegd over de prognose?

amber

Terug naar “Vraag en antwoord”