beide ouders kanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
lulu

beide ouders kanker

Berichtdoor lulu » Vr 12 Mar 2004 05:31

In nov 2003 bleek mijn moeder ouderdoms suiker te hebben en haar voet is er slecht aan toe, wanneer ze door zou gaan met roken zou het wel eens tot een amputatie kunnen leiden. In december ging ze voor een borst onderzoek er werden meerdere kwaadaardige gezwellen gevonden ondertussen is ze geopereerd en bezich met bestraling. Omdat er nog een vlek ver achter haar borst zit volgt er een chemo of hormoon- behandeling. De eerst bestralings behandeling werd verstoord doordat haar echtgenoot plotseling opgenomen werd met een vermoedelijke alvleesklier onsteking, naar verdere onderzoeken blijkt dat hij longkanker heeft!! Ze hebben beide prijs.
Nu blijkt dat de longkanker niet geopereerd kan worden doordat de longen veel te weinig lucht inhoud hebben.Ik weet niet hoe ik hun kan steunen in deze onzekere toekomst! Misschien heeft iemand een tip voor mij?

Forzedesign
Lid

Wow...

Berichtdoor Forzedesign » Do 18 Mar 2004 12:07

Allereerst wil ik je heel veel steun toewensen.
Mijn moeder heeft kanker en naar mijn mening een levensverwachting van nog een paar maanden. Als je wilt weten hoe ik hier mee omgaa dan verzoek ik je mij te mailen.

mvg

Menno

Terug naar “Vraag en antwoord”