Hoe gaat het nou eigenlijk

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Skyer
Lid

Hoe gaat het nou eigenlijk

Berichtdoor Skyer » Vr 10 Mei 2002 12:28

Ik heb laats foto's gezien van mensen met kanker in een ver stadium hun haar valt uit en hun huid verkluerd. Mijn vader heeft terminlae kanker en ik weet niet waar ik me nu op voorbereiden. Dit klinkt misschien raar maar zou iemand het mee eens op een rijtje wille zetten want ik weet ut echt niet. Alvast bedankt

Gr> Bart V
Wat moet ik nou

KarinBa
Lid

Re:Hoe gaat het nou eigenlijk

Berichtdoor KarinBa » Za 11 Mei 2002 08:21

Hoi Bart,
Ik kan je echt niet precies vertellen waar je je op voor moet bereiden. Mijn moeder is afgelopen donderdag overleden aan longkanker. Bij haar was het op een gegeven moment zo, dat je zag dat het leven eruit ging..klinkt raar.....
Ze had inderdaad veel haaruitval, en ook verkleurde handen. Maar dit was met name te wijten aan het zuurstoftekort in het bloed.
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar we voelden het ......
Heel erg veel sterkte Bart, als ik je kan helpen of je wilt je verhaal kwijt...dat kan hoor...

Liefs, Karin

Skyer
Lid

Berichtdoor Skyer » Za 11 Mei 2002 14:09

Danje voor je post ik weet niet veel nieuws maar het is toch fijn om te weten hoe het bij jou ging, ow en gecondoleerd met je moeder :'(
Wat moet ik nou

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 13 Mei 2002 21:33

Beste Bart,

Helaas is er niemand die je kan voorbereiden op kanker,
iedere patient is anders en iedere kankersoort heeft andere symptomen en gevolgen, ik heb keelkanker en mijn vader longkanker, we krijgen beide chemo maar ik word ook nog bestraald, het is een moeilijk proces, maar neem een raad aan blijf je vader en andere gezinsleden steunen en luister niet teveel naar verhalen van bij die gebeurd er dit en bij die gebeurd er dat, blijf eerlijk tegen jezelf en je vader en huil maar lekker als je daar behoefte aan hebt.
je groot houden is niet nodig je gevoel tonen helpt je vader en jezelf.

veel sterkte en geluk.
peter

Terug naar “Vraag en antwoord”