Na de bestralingen werken de speeksel klieren niet meer.
Hierdoor is eten heel moelijk, wie kan mij helpen ??
Eet moeilijkheden na bestraling halsgebied
Re: Eet moeilijkheden na bestraling halsgebied
aeryn schreef:Na de bestralingen werken de speeksel klieren niet meer.
Hoi ik kan je adviseren om lid te worden van de mailgroep bestraling, daar zitten een aantal lieve mensen met dezelfde problemen en behoorlijke tips vanuit hun ervaring en een lekker recept wil ook nog wel eens voorbij komen!

Groetjes Ninette
Re: Eet moeilijkheden na bestraling halsgebied
ninette schreef:aeryn schreef:Na de bestralingen werken de speeksel klieren niet meer.
Hoi ik kan je adviseren om lid te worden van de mailgroep bestraling, daar zitten een aantal lieve mensen met dezelfde problemen en behoorlijke tips vanuit hun ervaring en een lekker recept wil ook nog wel eens voorbij komen!![]()
Groetjes Ninette
Waar vind ik deze mailgroep?
That's why 2004 won't be like "2004"...
hoi Bertje,
ga naar de voor pagina, www.diagnose-kanker.nl , midden onder zeg maar, vind je de nodige informatie over de mailgroepen, onder het kopje ' mailgroepen' Heel veel mensen hebben elkaar al gevonden en veel informatie en contacten uitgewisseld. Ik hoop dat jij er ook veel aan gaat hebben. Mocht het nu niet lukken, dan moet je nog maar even een berichtje terug sturen.
Groetjes Jodyi
ga naar de voor pagina, www.diagnose-kanker.nl , midden onder zeg maar, vind je de nodige informatie over de mailgroepen, onder het kopje ' mailgroepen' Heel veel mensen hebben elkaar al gevonden en veel informatie en contacten uitgewisseld. Ik hoop dat jij er ook veel aan gaat hebben. Mocht het nu niet lukken, dan moet je nog maar even een berichtje terug sturen.
Groetjes Jodyi
Terug naar “Vraag en antwoord”