wekedelenkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Muisie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 18 Jul 2004 14:37
Locatie: Echt
Contact:

wekedelenkanker

Berichtdoor Muisie » Zo 18 Jul 2004 14:39

Ik ben op zoek naar meer informatie over wekedelenkanker. De diagnose is nog niet definitief gesteld bij mij. Moet nog een punctie krijgen. Merk alleen dat er weinig info over de krijgen is.
Wie kan me verder helpen.

Arriflex02
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2003 11:49
Contact:

Re: wekedelenkanker

Berichtdoor Arriflex02 » Ma 19 Jul 2004 23:31

Muisie schreef:Ik ben op zoek naar meer informatie over wekedelenkanker. De diagnose is nog niet definitief gesteld bij mij. Moet nog een punctie krijgen. Merk alleen dat er weinig info over de krijgen is.
Wie kan me verder helpen.


Beste Muisie,

Ik weet natuurlijk niet waar je woont en waar je je op dit moment je onderzoeken hebt maar ik ben onder behandeling geweest in het Anthonie van Leeuwenhoek. NKI (Nederlands kanker instituut) Ze hebben natuurlijk een website www.nki.nl maar in het ziekenhuis hebben ze ook een informatie centrum. Deze dames zijn uitgebreid op de hoogte van alle informatiebronnen betreffende alle vormen van kanker.

Misschien kunnen zei je verder helpen. Het telefoonnummer van het NKI is 020-5129111. IK wens je heel veel succes met het wachten op de uitslagen wat het ergste van alles is zo'n beetje en hou ons op de hoogte. Je bent hier van harte welkom en iedereen zal je proberen te helpen.

Groet

flex

Gast

Re: wekedelenkanker

Berichtdoor Gast » Wo 26 Apr 2006 23:12

Muisie schreef:Ik ben op zoek naar meer informatie over wekedelenkanker. De diagnose is nog niet definitief gesteld bij mij. Moet nog een punctie krijgen. Merk alleen dat er weinig info over de krijgen is.
Wie kan me verder helpen.


hoi,
je kan via google het woord sarcoom kanker ingeven en daar vind je
info over dit soort kanker.

sterkte


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten