hallo lotgenoten,
Sinds vorig jaar heeft mijn vader kanker het heeft al in verschillende delen van zijn lichaam gezeten het begon in de darmen toen de lever de rug en nou de longen na een laatste poging chemo bleek dat deze niets uithaalde dus opgegeven. Nou heeft mijn vader ontzettende last van zijn rug elke dag staat hij op met pijn pijn en nog eens pijn buiten zijn rug om gaat het met zijn conditie uitstekend eten gaat ook goed dus dat gaat gelukkig goed.
Nou is mijn vraag aan iemand of diegene weet of er nog meer middelen zijn tegen die heftige pijn in zijn rug, geen morfine want daar kan hij niet tegen er moet toch wel iets anders bestaan??? Het is mensonterend om te moeten aanzien dat iemand zoveel pijn moet lijden.
groetjes Kari
pijnbestrijding maar geen morfine ivm allergische reactie
hoi kari,
ik zat een beetje te twijfelen over dit antwoord... omdat ik weet dat sommigen mensen het écht helemaal niks vinden.... maar anderzijds, als het helpt tegen pijn... hebben jullie al eens aan wiet gedacht? op www.mediwiet.nl vind je hier meer info over. Op deze website (van diagnose-kanker.nl) is het kopje nog niet ingevuld.. dat komt nog.. maar misschien is het iets om naar te kijken?
maar misschien hebben jullie inmiddels al wat anders gevonden,
sterkte voor je vader,
jodyi
ik zat een beetje te twijfelen over dit antwoord... omdat ik weet dat sommigen mensen het écht helemaal niks vinden.... maar anderzijds, als het helpt tegen pijn... hebben jullie al eens aan wiet gedacht? op www.mediwiet.nl vind je hier meer info over. Op deze website (van diagnose-kanker.nl) is het kopje nog niet ingevuld.. dat komt nog.. maar misschien is het iets om naar te kijken?
maar misschien hebben jullie inmiddels al wat anders gevonden,
sterkte voor je vader,
jodyi
Terug naar “Vraag en antwoord”