Middel 714x

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Gast

Middel 714x

Berichtdoor Gast » Za 20 Jul 2002 20:13

Wie kent het middel 714X ???
Ik heb op de site www.cerbe.com gelezen over het produkt
714X van Gaston Naessens.
Het produkt staat goed aangeschreven op hun site, dat je immumstysteem moet versterken zodat je eigen lichaam weer tegen de kankercellen kan vechten.

Wie o wie heeft ook ervaring met dit produkt.

Henk
Lid

Re:Middel 714x

Berichtdoor Henk » Di 20 Aug 2002 09:46

Beste John,

Ook ik heb de website gezien zonder daar heel veel wijzer van te worden.Het kan net zo goed iets bruikbaars als iets zijn waar alleen je portemonnee minder wijs van wordt. Je zou kunnen proberen contact op te nemen met een natuurarts (kijk op www.anttt.org) om je vraag daar te herhalen.

Henk

Gast

Re:Middel 714x

Berichtdoor Gast » Wo 04 Sep 2002 23:09

Hoi John
Vannacht (ik ben nog al eens op, mijn morfinetabletten geven regelmatig een andere tijdsindeling) heb ik een oude video gezien, met een opname over kanker bij kinderen in de mdanderson center in Houston, Texas. In de video werd ook over een behandeling gesproken waarbij het immuunsysteem versterkt zou kunnen worden met het middel MTP - PE. Ik had de still-knop van de afstandsbediening stop gezet, verder las ik dan nog een nummer: CGP19835A-Low Rate: 50 ml/hour en vestigational drug. Ik hoop dat je hier iets mee kunt doen. Zij hebben best een interessante site, wat ik mij herinner.Dus antwoord geven op je vraag kan ik niet, maar misschien heb je wel iets aan mijn antwoord. Veel sterkte Margreet

Terug naar “Vraag en antwoord”