Hallo,
mijn vrouw van 27 jaar heeft 2 jaar geleden te snel werkende schildkleir gehad en na behandeling is de schildklier goed geworden. maar sinds 3 maanden heeft ze hefige buikpijn (overal in de buik) en nu uit de bloed onderzoek is gebleken dat haar bloed te veel bezinking heeft en dat komt door een ziekte. de artsen hebben verschillende fotos gemaakt maar ze hebben niks gevoden en over een paar dagen moet ze nog de bostkast en buik scannen. en ook niet vergeten te zeggen dat haar schildklier nog steeds goed fucioneert.
vandag heb ik van een andere patient gehoord die het zelfde probleem had, dat mijn vrouwe ook zoals haar kanker heeft.
nadat ik dat gehoord heb kan ik niet gewoon rustig op een plaats zetten.
now de vraag is: kan mensen kanker hebben bij een hoge bezinking in het bloed in zo`n geval.
Bloedzezinking en kanker
hoi,
dat kan wel. Maar een hoge bezinking alleen wijst ook op een heleboel andere dingen. Een flinke ontsteking bijvoorbeeld, waar dan ook in je lichaam. Dat is in feite waar een verhoogde bezinking op wijst. Mogelijk is het ineens een reactie op de medicijnen van toen?
Kanker kan altijd, ik zeg niet dat het niet zo is.. maar er zijn zeker ook tal van andere dingen die het kunnen veroorzaken in combinatie met die buikpijn. In je buik zitten een hoop 'dingen' die kunnen ontsteken tenslotte!
sterkte in elk geval!
jodyi
dat kan wel. Maar een hoge bezinking alleen wijst ook op een heleboel andere dingen. Een flinke ontsteking bijvoorbeeld, waar dan ook in je lichaam. Dat is in feite waar een verhoogde bezinking op wijst. Mogelijk is het ineens een reactie op de medicijnen van toen?
Kanker kan altijd, ik zeg niet dat het niet zo is.. maar er zijn zeker ook tal van andere dingen die het kunnen veroorzaken in combinatie met die buikpijn. In je buik zitten een hoop 'dingen' die kunnen ontsteken tenslotte!
sterkte in elk geval!
jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*
Terug naar “Vraag en antwoord”